Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@00:03:34 GMT

هشدار فرابورس به فعالان مجازی غیرمجاز بازار سرمایه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۴۱۹

هشدار فرابورس به فعالان مجازی غیرمجاز بازار سرمایه

مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس، به تمامی کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی فاقد مجوز از سازمان بورس هشدار داد که فعالیت صفحه یا کانال آنها از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار پیگیری کیفری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی فرابورس ایران در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"جزییات برنامه ارتقای سلامت مجازی بازار سرمایه تشریح شد

فرابورس خط مقدم مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی در فضای مجازی

سروش خواجه‌ حق‌وردی مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس، به تمامی کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی فاقد مجوز از سازمان بورس هشدار داد که علاوه بر اقدامات صورت گرفته، رسیدگی کیفری از طریق سازمان بورس و اوراق بهادار پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه مدیران کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی فرصت دارند در اسرع وقت اقدام به توقف کانال یا صفحه خود کنند و مستندات مربوطه را همراه با تعهدات لازم در خصوص توقف فعالیت به مدیریت نظارت بازار و بازرسی فرابورس ارائه دهند."

کد خبر 418055

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس بورس شاخص کل بورس سازمان بورس اوراق بهادار بورس تهران شاخص بورس تهران فرابورس بازار دوم بورس بازار اول بورس سهامداران بورس بازار معاملات نقدی بورس تالار بورس بازار سرمایه تلگرام اینستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم

محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در رابطه با قرارداد‌های آتی تک سهم تاکنون بیش از ۳۰ نماد در بازار ابزار‌های نوین خودمان در قالب قرارداد آتی تک سهم شروع به کار کردند نکته‌ای که وجود دارد این است که omsهای متنوعی بتوانند اضافه شوند در حال حاضر دو تا از oms مجوز گرفتند به مرور که چند oms دیگر هم اضافه شوند به امید خدا ما نماد‌های پایه‌ایی که بخواهند در بازار قرارداد آتی تک سهم فعالیت داشته باشند را اضافه خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: فکر می‌کنم به امید خدا تا پایان سال بتوانیم به بیش از ۴۰ نماد به عبارتی حداقل نماد‌هایی که گردش بالایی دارند این فرآیند را افزایش دهیم.

گودرزی در رابطه با اهمیت قرارداد آتی تک سهم هم بیان کرد: دو طرفه شدن بازار مهم‌ترین فاکتور و عامل ایجاد این بازار است و فکر می‌کنم بازار آتی تک سهم می‌تواند کمک شایانی کند که حتی در بازار نزولی هم معامله‌گران سود داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • آینده بورس در چند پرده
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم