Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@04:25:33 GMT

ثبت نام مجدد در آزمون ارشد پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۷۴۲

ثبت نام مجدد در آزمون ارشد پزشکی

خبرگزاری میزان- مهلت مجدد ثبت نام و امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ فراهم شد. تاریخ انتشار: 12:19 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۲۶۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ بر اساس برنامه ریزی قبلی در روز‌های ۲۶ و ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت هر گونه تغییر، مراتب هفته اول اردیبهشت ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ فرورین ماه ۹۹ نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.

با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاه‌ها در حال فعالیت هستند، لذا افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می‌توانند معدل اکتسابی خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام درج کنند.

البته جهت کمک به داوطلبان مجددا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مهلت دیگری جهت اعلام معدل در سامانه داده خواهد شد.

افرادی که بر اساس تذکر بند ۱-۳ دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون باید از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام کنند، با توجه به فعال بودن ستاد اداری آموزش دانشگاه‌ها می‌توانند اقدام کرده و انصراف دهند. با اینحال این افراد نیز تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند انصراف دهند.

در مورد متقاضیان استعداد درخشان نیز، در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود، اطلاعات لازم از طریق همین سامانه اعلام می‌شود.

در صورت وجود مشکل در مورد هزینه ثبت نام یا روند ثبت نام، یا وجود خطا در ثبت نهایی، داوطلبان می‌توانند صرفا از طریق سامانه http://sanjeshp.ir در قسمت تماس با ما، دسته بندی: پشتیبانی سایت، مشکل را به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: تفکیک پسماند با شیوع کرونا چه تغییراتی پیدا می‌کند؟

با توجه به اعلام مراجع ذیربط مبنی بر افزایش زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری از خرداد ماه به شهریور جهت کمک و مساعدت با داوطلبان، کلیه مواردی که لازم است تا خرداد ماه انجام شود تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹ قابل انجام است.

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید، از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارشد رشته های گروه پزشکی ارشد پزشکی کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد

 به گزارش تابناک، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا یا یک انتقال جذاب همراه بود. جایی که سردار آزمون مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار گرفت و با قراردادی قرضی شاگرد ژوزه مورینیو شد. آزمون هر چند در ابتدای کار آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفت، اما ظرف ماه‌های اخیر ۳ گل برای رم به ثمر رسانده، یک پنالتی گرفته و یک پاس گل هم داده است.

این آمار وقتی جذابتر می‌شود که بدانیم آزمون تنها ۵۰۰ دقیقه در ترکیب رم قرار گرفته. یعنی به ازای هر ۱۰۰ دقیقه یک تأثیر روی گل‌های رم گذاشته است. دانیله ده‌روسی- سرمربی جوان رم - اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های سردار دارد و بیشتر از مورینیو او را در خط حمله به کار گرفته است. حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ده‌روسی سردار را به بلوتی ترجیح داد و مهاجم تیم ملی ایتالیا را به فیورنتینا فروخت تا فوروارد ایرانی خود را حفظ کند.

حالا و با توجه به اینکه قرارداد قرضی آزمون رو به اتمام است، چند باشگاه اروپایی برای جذب او اقدام کرده‌اند. از جمله فولام انگلیس که همچنان برای پر کردن جای خالی الکساندر میتروویچ- مهاجم فعلی الهلال عربستان- دنبال گزینه‌ای مناسب است و البته در این مسیر می‌کوشد تا آزمون را شکار کند.

فنرباغچه ترکیه، رئال بتیس اسپانیا و ناپولی و بولونیا در سری آ هم خواهان جذب آزمون هستند. هر چند این اقدامات خیلی رسمی نشده، اما این تیم‌ها علاقه به آزمون را به گوش مهاجم تیم ملی رسانده‌اند. ناپولی به تازگی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی فصل بعد استخدام کرده و بولونیا هم تیاگو موتا- هافبک سابق تیم ملی ایتالیا- را روی نیمکت دارد.

سردار، اما میان تمام این شایعات موضع سکوت را در پیش گرفته است. او فعلا تمرکز خود را روی حضوری موفق در سری آ و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل لورکوزن گذاشته است و هنوز کسی از آینده آزمون خبر قطعی ندارد، به خصوص که بند خرید دائمی او از لورکوزن بیش از ۱۲ میلیون یورو است. به همین دلیل احتمال جدایی سردار از رم وجود دارد و باید به این شایعه بیشتر از قبل توجه کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
 

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • یک مقام ارشد اطلاعات ارتش تل آویو: نتانیاهو اسیر مواضع افراطی بن گویر و اسموتریچ است
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم