Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:05:05 GMT

۲۵۰۰ دلار، هزینه درمان یک کرونایی در چین

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۸۵۵

۲۵۰۰ دلار، هزینه درمان یک کرونایی در چین

به گزارش ایرنا «شیونگ شیان جون» رییس بخش خدمات دارویی دفتر ملی بیمه پزشکی چین روز پنجشنبه در این ارتباط گفت: با توجه به اینکه  «کووید ۱۹» یک ویروس جدید است، دولت چین سیاست بیمه درمانی ویژه ای را برای مبتلایان به این بیماری در نظر گرفته است بر این اساس ۶۵ درصد هزینه های افراد مبتلا به کرونا توسط بیمه و ۳۵ درصد بقیه نیز توسط دولت پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹»  برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.  

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز پنجشنبه در سراسر جهان به یک میلیون و ۵۱۸ هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم ۸۸ هزار و ۵۰۰ تن گزارش شده است در حالی که ۳۳۰ هزار و ۵۸۰ نفر هم بهبود یافته‌اند.  

شمار کل مبتلایان به کرونا در چین تا کنون به ۸۱ هزار و ۸۶۵ تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و ۳۳۵ تن رسیده است در حالی که آمار ناقلان خاموش یا بدون علامت از هزار و ۱۰۰ تن گذشته است.

گزارش ها حاکی است شمار افراد بهبود یافته در چین هم به ۷۷ هزار و ۳۷۰ تن افزایش یافته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چین بیمه درمان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چین بیمه درمان ویروس کرونا چین بیمه درمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،شهروند خبرنگار ما در پیامی گفته در یکی از مراکز ناباروری هزینه یک بخش از درمان بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

او خواستار رسیدگی مسئولان شده است.

جباری ، سرپرست مرکز جوانی جمعیت و سلامت خانواده وزارت بهداشت درباره درمان ناباروری  گفته :  پیش از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، پوشش درمان ناباروری کامل نبود اما اکنون در بخش دولتی پوشش به ۹۰ درصد رسیده است. .

جباری  با اشاره به وجود ۸۰ مرکز درمان ناباروری  در کشور، افزود: برخی محدودیت‌ها از اقلام دارویی تحت پوشش نیز برداشته شده و برخی اقلام خدمتی جدید نیز اضافه شده است.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

من چند سال  است به دلیل ناباروی به یک مرکز درمان ناباروری مراجعه میکنم ولی متاسفانه امسال خیلی قیمتها رو افزایش دادند مثلا در یکی از مراحل آی وی اف (IVF) ،  تعرفه پارسال بین ۶ تا ۸ میلیون بود ولی امسال ۲۰ میلیون   کردند. لطفا رسیدگی کنید.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • حس خوب حمایت
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای