Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@14:55:18 GMT

اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی» در مراکز معاینه فنی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۹۱۸

به گزارش ایلنا، حسین مقدم مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، درباره دستورالعمل ابلاغی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا به مراکز خدماتی شهرداری تهران، توضیح داد: بر مبنای این طرح باید فاصله گذاری اجتماعی شهروندان در مراکز معاینه فنی تهران انجام شود. بیشتر مواقع شهروندان با نیروهای مراکز معاینه فنی در یک نقطه در تماس هستند و آن هم قسمت صدور نتایج و گواهی معاینه فنی است؛ در سایر موارد حداقل تماس با شهروندان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در این قسمت فاصله گذاری اجتماعی برای شهروندان لحاظ شده است.

وی درباره فعالیت مراکز معاینه فنی، گفت: از زمان گسترش کرونا در پایتخت، تمامی مراکز معاینه فنی تا به امروز فعال هستند. البته به منظور صیانت از سلامت کارکنان، با حداقل نیروها به شهروندان خدمت رسانی می‌کنیم.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران درباره مهم‌ترین هدف گذاری معاینه فنی در سال جدید، بیان کرد: انجام حداکثری معاینه فنی خودروهای شهر تهران با کیفیت بالا، هدف گذاری همه ساله ماست. زمانی می‌توان افتخار کرد که تمامی خودروهای شهر تهران حداقل یک بار با کیفیت استانداردهای جهانی معاینه فنی شوند. تمامی نیروهای مراکز معاینه فنی تهران تلاش می‌کنند که خدمات معاینه فنی را از لحاظ کیفی و کمی بهبود ببخشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین مقدم مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد