Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم گذشته استمراری به کارگردانی شیوا طاهری جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از هفتمین دوره جشنواره Chennai هند دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ گذشته استمراری به نویسندگی کریم امینی، آرمین طهماسبی، علی باطنی و کارگردانی شیوا طاهری جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی از هفتمین دوره جشنواره Chennai هند را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم پیش از این در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم Taos Shortz  آمریکا، جشنواره بین المللی فیلم  Varese ایتالیا انتخاب شده و در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم Minikino اندونزی نیز به نمایش در آمده است.

شهره سلطانی، پیام احمدی نیا، بهروز پناهنده و سامان مهکویه بازیگران اولین فیلم کوتاه شیوا طاهری می باشند.

از دیگر عوامل فیلم کوتاه گذشته استمراری می توان به مشاور کارگردان: کریم امینی، طراح و ارائه دهنده ایده: شیوا طاهری، فیلم بردار: مرتضی خان محمد، دستیار کارگردان: فرید فلاحی، تدوین: زهره احمدی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت، پخش بین المللی: لیمو فیلم اشاره کرد.

شیوا طاهری بازیگر نقش دنیا در سریال گذر رنج ها، پیش از این در بیش از ۲۰ اثر به ایفای نقش های مختلف پرداخته است و درحال حاضر درحال طراحی دومین اثر خود می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیوا طاهری گذشته استمراری دوره جشنواره شیوا طاهری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره جشنواره فرهیختگان جوان

عکاس: امیرحسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • فراخوان جوایز «ایسفا» منتشر شد
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • ششمین دوره جشنواره فرهیختگان جوان
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی