Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج مهندسین سپاه قمربنی هاشم (ع)، گفت: کارگروه صنعت بسیج مهندسین امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید، اقدام به عارضه‌یابی واحدهای صنعتی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، پژمان مختاری در خصوص تحقق شعار سال، گفت: کارگروه صنعت بسیج مهندسین امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید، اقدام به عارضه‌یابی واحدهای صنعتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول سازمان بسیج مهندسین سپاه قمربنی هاشم (ع)، افزود: در طرح عارضه‌یابی واحدهای صنعتی، پس از بررسی میدانی موانع و مشکلات موجود راهکارهای رفع این موانع و حمایت از بازار فروش واحدهای صنعتی احصا می‌شود.

وی، ارائه مشاوره به مدیران واحدهای تولیدی و پیگیری‌های استانی و کشوری را از اقدامات سازمان بسیج مهندسین برای رفع موانع تولید در راستای تحقق شعار سال دانست و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و تعدادی از واحدهای تولیدی این استان پس از ورود بسیج مهندسین صنعت و عارضه‌یابی و ارائه راهکار، رونق بسیار خوبی گرفته‌اند.

مختاری خاطرنشان کرد: امسال نیز همزمان با شروع سال 99 و موضوع شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور و استان به تولید بیشتر مواد ضدعفونی، موضوع عارضه‌یابی در دو واحد تولیدی استان که در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی و مواد ضدعفونی‌کننده فعالیت دارد و شرکت دانش بنیان می‌باشد در دستور کار بسیج مهندسین صنعت قرار گرفت و راهکارهای لازم به مدیران این واحد تولیدی ارائه شد و تصمیماتی در جهت حمایت از فروش تولیدات این واحد صنعتی اتخاذ شد.

احیا 5 واحد نمیه فعال در استان به همت بسیج

وی خاطرنشان کرد:  درسال ۹۸ تعداد ۷۰ واحد صنعتی نیمه فعال استان چهارمحال و بختیاری توسط کارگروه صنعت و مشاوران صنعتی بسیج مهندسین صنعت مورد عارضه یابی قرا گرفت و راهکارهایی جهت احیا و افزایش ظرفیت تولید این واحدها ارائه گردید، که تاکنون  منجر به احیای ۵ واحد شده است.

مختاری گفت: لازم بذکر است که از این تعداد واحدها ۷ واحد در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده فعالیت دارند و با توجه به شیوع ویروس کرونا این ۷ واحد در اولویت برنامه‌های بسبج مهندسین صنعت جهت حمایت و کمک به افزایش ظرفیت تولید آنها در سال جهش تولید می‌باشد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: احیا تولید بسیج مهندسی ضدعفونی کننده کرونا واحدهای صنعتی بسیج مهندسین مهندسین صنعت عارضه یابی تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت