Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد جوادی گفت: ما وجود مقدس حضرت صاحب الامر را منجی بشر و نجات بخش بشریت می دانیم و لذا اگر بخواهیم در کنار او باشیم یکی از کارهایی که باید بکنیم این است که “عجل علی ولیک الفرج” را از خدا بخواهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن تبریک نیمه شعبان گفت: همه ساله در نیمه شعبان مراسم های بسیار باشکوهی داشتیم و امسال در این وضعیت کرونایی که مردم جهان مبتلا هستند و این فاصله گذاری شدیدقطعا آنچنان مجالسی را کنارهم نمی توانیم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس نصیحت امروز ما این است که باید ازهم فاصله داشته باشیم و درعین حال لازم است که بتوانیم این مراسم معنوی را برگزار کنیم.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: امسال با این گرفتاری بسیار سنگینی که جامعه ما درگیر شده ضمن اینکه باید تمام مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت کنیم از سوی دیگر هم از وجود مقدس امام زمان عج هم باید بخواهیم همه مشکلات را از میان بردارد.

وی با بیان اینکه مراسمات جشن و مدیحه سرایی ها باید با رعلیت پروتکل بهداشتی برگزار شود گفت: در مساجد جشن و چراغانی هست ولی بدون جمعیت جشن خواهند گرفت.

جوادی گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که با وجود این فاصله های اجتماعی پیوندها قلبی بین ما و همچنین بین ما و ولی عصر(عج) محکم تر از سالهای قبل باید باشد وهرکسی سعی کند به تنهایی اعمال نیمه شعبان را انجام دهد .

وی اظهار کرد: ما وجود مقدس حضرت صاحب الامر را منجی بشر و نجات بخش بشریت می دانیم و لذا اگر بخواهیم در کنار او باشیم یکی از کارهایی که باید بکنیم این است که "عجل علی ولیک الفرج" را از خدا بخواهیم.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: اگر آن وجود مقدس با آن دعای ما بیاید یک قدم او تمام این مسائل را از میان برمی دارد و نه فقط مومنین بلکه بشریت و همه مستضعفین از این گرفتاری ها نجات پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: پس یکی از کارهای خوب دعا برای سلامت و بعد از سلامتش دعا برا فرج امام زمان عج  است که همه ما باید انجام دهیم و این دعا سبب می شود فرجش نزدیک و با فرج او هم همه این مشکلات از میان برداشته شود.

جوادی با تاکید بر ضرورت شناخت امام زمان عج گفت: دعا لازم است اما ما پیش از اینکه دعا کنیم باید شناخت کامل از این حضرت داشته باشیم.

وی ادامه داد: شناختی اگر داشته باشیم و این شناخت به حد کمال برسد اول به شناخت مهدوی رسیدیم و اگر درست حضرت را شناختیم یاور مهدی خواهیم شد و اگر یاور مهدی شدیم انشالله به مساله دیگر با مهدی خواهیم شد، خواهیم رسید.

امام جمعه موقت همدان افزود: شناخت مهدی، یاور بودن برای مهدی و با مهدی بودن بسیار مهم است، زیرا اگرشناخت نداشتم باورنخواهم داشت و اگر باور نداشتم قطعا یاور نخواهم شد.

وی در پایان تاکید کرد: لذا از خداوند می خواهم شناخت ما از امام زمان عج را روز افزون کند تا بتوانیم یاورش باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه موقت همدان امام زمان عج داشته باشیم وجود مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مدت زمان کمی است که پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد وبا والیبال روز دنیا آشناست.

طرفداری | تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه 18 اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه برگزار ‌شد.

امین اسماعیل‌ نژاد در پایان تمرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

هر سال که می‌گذرد تجربه بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند. هر سال بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم و نهایتاً می‌خواهیم که به تیم ملی کشورمان کمک کنیم. مدت زمان کمی است که آقای پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد. ایشان از والیبال روز دنیا اطلاعات کاملی دارند و امیدوارم که بتوانیم با کمک موتا پائز به المپیک صعود کنیم.

وی در ادامه گفت:

مطمئناً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و همه بازیکنان نیز با انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته در تمرینات حضور دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره هفته اول و بازی‌های دشواری که ملی‌پوشان پیش رو دارند، اضافه کرد:

ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها با رقبای اصلی خود دیدار خواهد کرد و قطعا هر تیمی که بتواند در این هفته از مسابقات امتیازات بیشتری بگیرد، امیدش هم افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت:

هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. مطمئناً همه هم پستی‌های من دوستانم هستند. من نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم جای خالی دوستانم را در تیم ملی پر کنم.

اسماعیل‌نژاد در پایان درباره مقصد بعدی باشگاهی خود تاکید کرد:

اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم که سورپرایز شوید چون اگر بگویم در ایتالیا خواهم ماند چیز دیگری معلوم می‌شود ولی صد در صد تیم من تغییر خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • اگر می‌خواهید انرژی تان زیاد شود این خوراکی‌ها را ناشتا بخورید!
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تشییع پیکر شهید محمد رنجنوش در همدان