Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:42:55 GMT

مشارکت ۶ میلیارد تومانی خیران همدانی در جشن نیکوکاری

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۰۹۴

مشارکت ۶ میلیارد تومانی خیران همدانی در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، پیمان ترکمانه بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده، در راستای حفظ سلامت مردم جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش‌های پرداخت الکترونیکی برگزار شد که مردم نوع‌دوست همدان، مشارکت چشمگیری در کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بیش از ۶ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده است، ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی خیران نیز به‌صورت ضدعفونی شده و با بسته‌بندی بهداشتی در بین خانوار تحت حمایت توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با یادآوری سبدهای حمایتی توزیع‌شده در بین خانوارهای مددجو گفت: حدود ۲۴ هزار سبد حمایتی به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تاکنون در سطح استان به مددجویان تحویل داده‌شده است.

ترکمانه در ادامه با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین که باهدف حمایت از کودکان یتیم و نیازمند برای تأمین نیازهای آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان برگزار شد، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند فرزند در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

کد خبر 4895828

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد همدان جشن نیکوکاری ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان فاصله گذاری اجتماعی نیمه شعبان بیرجند ایلام بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی