Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس این گزارش،این حمله در پی آزادی زندانیان طالبان از زندانی نزدیک پایگاه بگرام از سوی دولت افغانستان، صورت گرفت.

صفحه توئیتر عملیات موسوم به "تعلیمات، کمک و مشورت" سازمان ناتو  اعلام کرد که این حمله تلفاتی نداشته است.

براساس این گزارش ،یک خودروی پارک شده در یک روستای مجاور بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در افغانستان،هدف پنج راکت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی آزادی صدها عضو افراطی گروه طالبان، قرار بود صدها عضو دیگر این گروه روز پنجشنبه از بازداشتگاه نزدیک به این پایگاه نظامی آزاد شوند.

توافق بر سر تبادل زندانیان، دولت افغانستان را ملزم کرده تا ۵ هزار زندانی طالبان را آزاد کنند و طالبان نیز از سوی دیگر هزار نیروی امنیتی افغان را به دولت تحویل دهند.

دولت افغانستان اعلام کرده که به توافق پایبند است اما فرماندهان ارشد طالبان که متهم به انجام وحشیانه ترین حملات در سالهای اخیر هستند را آزاد نمی کند.

منبع: Reuters برچسب‌ها گروه تروریستی داعش افغانستان طالبان ایالات متحده آمریکا پایگاه هوایی بگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش افغانستان طالبان ایالات متحده آمریکا پایگاه هوایی بگرام گروه تروریستی داعش افغانستان طالبان ایالات متحده آمریکا پایگاه هوایی بگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه