Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صفحه رسمی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اینستاگرام به نشانی Instagram.com/mmtehranchi_ir آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد در اولین پست اینستاگرامی خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

قوی شدن در فضای مجازی، لازمه حضور فعال، تأثیرگذار و پرمعنای همه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین نوشتار افتخار آن را دارم که نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی (عجل الله) را خدمت همگان تبریک عرض کنم.

همچنین تقارن این آغاز با روز ملی فناوری هسته ای را که نماد اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران است، به فال نیک می‌گیرم و یاد می‌کنم از شهیدان جهاد علمی، علی‌محمدی، شهریاری، رضا نژاد و احمدی روشن.

این صفحه اولین و تنها صفحه این جانب در شبکه‌های اجتماعی است و امید آن دارم که این گام تکامل بخش ارتباط بی واسطه با شما باشد. هرچند که همراهانی امین در اداره این صفحه کمک کار من خواهند بود.

محمد مهدی طهرانچی

۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/

358 / 320 صفحه اینستاگرام دکتر طهرانچی آغاز به کار صفحه اینستاگرامی رئیس دانشگاه آزاد دکتر طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز صفحه اینستاگرامی برهان مبین، سامانه بلیت‌فروشی، در یک استوری اعلام کرد که علت تاخیر در شروع بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - سپاهان، عدم ارسال نامه باشگاه پرسپولیس بوده است.

باشگاه پرسپولیس نیز در یک اطلاعیه خطاب به هوادارانش نوشت: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به‌زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید