Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:00:58 GMT

اعلام زمان آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۲۷۵

روزنامه قطری تاکید کرد که ادامه لیگ قهرمانان آسیا در ماه آگوست برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الوطن، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری دو بازی به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد.کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز زمان دقیقی را برای ادامه مرحله گروهی اعلام نکرده است با این حال اصرار دارد که این بازی ها ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الوطن قطر نوشت: لیگ قهرمانان آسیا قطعا ادامه پیدا خواهد کرد و  AFC  به هیچ وجه به دنبال لغو این رقابت ها نیست چرا که در این صورت متحمل زیان زیادی خواهد شد. آنچه که قطعی است این است که ادامه بازی های مرحله گروهی در ماه آگوست(اواسط مرداد) خواهد بود.

این روزنامه قطری درباره شیوه برگزاری ادامه لیگ قهرمانان آسیا نوشت: فعلا چیزی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن رسیده است این است که بازی های به صورت تک بازی و در یک کشور برگزار شود. قطر، ازبکستان، عمان و کویت چهار کشوری هستند که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی در نظر گرفته است اما هنوز به جمع بندی لازم نرسیده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید نماز امام زمان کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی لیگ قهرمانان آسیا تعویق مسابقات تابناک ورزشی ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید نماز امام زمان کاظم خاوازی علی صیاد شیرازی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

غزیعلی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.

غزیعلی تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام و معرفی به بانک به صورت سامانه ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال های گذشته از جمله این شرایط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال