Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ندا قاسمیان همسر بازیگر سینما و تئاتر گفت: بهروز بقایی از بیست و یک روز پیش که از بیمارستان مرخص شد در خانه و در قرنطینه دائمی به سر می‌برد، متخصص شخصی ریه همچنان به وی سر می‌زند و تشخیص فعلی بهبود وضعیت وی است. تاریخ انتشار: 13:41 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۳۱۲

ندا قاسمیان همسر بهروز بقایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی همسرش بعد از ابتلا به بیماری کرونا گفت: خوشبختانه همسرم بسیار بهتر از روزهای اول است، بیماری دفع شده و وی مشغول استراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: بهروز بقایی از بیست و یک روز پیش که از بیمارستان مرخص شد در خانه و در قرنطینه دائمی به سر می‌برد، متخصص شخصی ریه همچنان به وی سر می‌زند و تشخیص فعلی بهبود وضعیت وی است. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

همسر این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت روحی وی افزود: بالاخره می‌توان گفت از دوم اسفند ماه سال گذشته وی در بیمارستان یا خانه قرنطینه بوده و به همین دلیل از لحاظ روحی خسته و کسل است، اما همچنان ترجیحمان بر ادامه قرنطینه و دفع کامل ویروس است. 

قاسمیان با اشاره به قطع درمان دارویی بهروز بقایی تاکید کرد: مدت‌هاست که درمان دارویی بر روی همسرم متوقف شده است، حال وی بسیار بهتر است اما برای احتیاط و مطمئن شدن از اینکه دیگر ویروس در بدن وی وجود نداشته باشد، در خانه مانده است. 

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: خوشبختانه روزهای سخت بیماری بهروز بقایی کاملا به سر رسیده و ما کاملا امیدواریم که با پایان وضعیت فعلی شیوع کرونا و قرنطینه وی بتواند از خانه خارج شود. 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران بهروز بقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم

مشمولین خدمت سربازی به جای خدمت در پادگان‌های نظامی، می‌توانند دوران سربازی‌ خود را به عنوان سرباز معلم که نوعی امریه سربازی است سپری کنند. وزارت آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی خود را از طریق استخدام سرباز معلم جبران می کند و  هر ساله بخشنامه ای برای این صادر می شود تا متقاضیان در یکی از نقاط محروم به عنوان معلم و یا نیروی آموزش و پرورش، دوران خدمت سربازی خود را بگذرانند اما طبق گفته شهروندخبرنگار ما در سال جدید هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر جذب سرباز معلم ابلاغ نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام هر ساله آموزش و پرورش بخشنامه برای سرباز معلم می‌فرستاد ولی بخشنامه امسال ۱۴۰۳ هیچ خبری از آن نیست. لطفا پیگیری کنید تا تکلیف ما را روشن کنند. همچنان منتظر هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران