Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:38:09 GMT

ادامه مسدود سازی نقاط پر تردد شهرستان مهاباد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۰۲۰

ادامه مسدود سازی نقاط پر تردد شهرستان مهاباد

نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای مهاباد تعدادی دیگر از معابر و خیابان‌های سطح شهر مسدود شد.

او افزود: مسیر‌های کوچه‌ی مسجد سعدی و کوچه بهمنی، کنارگذر پل زانکو، بلوار فجر باند رفت و برگشت با نیوجرسی و نصب تابلوی هدایت مسیر و بنر‌های هشداری بر روی نیوجرسی، توسط همکاران مدیریت سازمان حمل و نقل با همکاری امور نقلیه شهرداری مهاباد مسدود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود از تردد در این مسیر‌ها خودداری و با ماندن در منازل، ستاد کرونای شهرستان را یاری کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس حمل و نقل مسدود شدن مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن