Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:12:48 GMT

تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۱۱۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۰۵۷

تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴ هزار و ۱۱۰ نفر رسید

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۶۲۲۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تاکنون ۴۱۱۰ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده‌اند و دیگر در بین ما نیستند.

جهانپور اظهار کرد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۳۲۳۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت:  ۳۹۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور بیان کرد: تاکنون ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور گفت: امیدواریم بعد از توفیق نسبی که در مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی یا فیزیکی حاصل شد، از روز ۲۳ فروردین، فاصله گذاری هوشمند در سراسر کشور با بازگشت تدریجی مشاغل در کشور انجام شود. با تلاش شرکت‌های دانش بنیان، غربالگری وسیعی از طریق آزمون سلولوژیک ایجاد خواهد شد. با فاصله گذاری هوشمند می‌توانیم آرام آرام از مرحله مدیریت بیماری به سمت مرحله مهار آن حرکت کنیم.

وی بیان کرد: تعداد موارد مرگ و میر در همه روزهای اخیر روند کاهشی داشته است و امیدواریم در روزهای آتی نیز این موضوع ادامه پیدا کند. امروز با ۱۱۷ مورد فوت یکی از کمترین آمارهای فوت را داشتیم. از همه مردم برای مشارکت در بسیج مقابله با کرونا متشکریم و امیدواریم مردم با در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی به نظام سلامت و ستاد مقابله با کرونا کمک کنند.

ادامه دارد...

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا کیانوش جهانپور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کیانوش جهانپور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا ویروس کرونا کیانوش جهانپور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مقابله با کرونا فاصله گذاری کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس