Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:20:49 GMT

راه مدافعان سلامت راه ایثار، مجاهدت و فداکاری است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۱۳۲

راه مدافعان سلامت راه ایثار، مجاهدت و فداکاری است

حجت الاسلام موسوی، از پزشکان و پرستاران به عنوان جهادگران در راه خدا یاد کرد و گفت: راه مدافعان سلامت راه ایثار، مجاهدت و فداکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدمحمد باقر موسوی»، امروز(21فروردین ماه) با حضور در بیمارستان دورود و در جمع پزشکان و پرستاران این شهرستان افزود: پزشکان و پرستاران موجب فخر ایران زمین هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نه تنها زحمات مدافعان سلامت بلکه خواب و استراحت شما عبادت است، عنوان داشت: جامعه سلامت همچون مدافعان حرم، مدافع حریم سلامت مردم و فداییان راه خدمت هستند.

 

وی با اشاره به خدمت صادقانه و خالصانه مدافعان حریم سلامت، ادامه داد: شما عزیزان جهادگران در راه خدا و موجب فخر پیامبر و اهل بیت(ع) هستید هستید.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: راه مدافعان سلامت راه ایثار، مجاهدت و فداکاری خالصانه در راه رضای حق تعالی و همان راه خدمت است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کسی جز ذات اقدس الهی نمی داند که چقدر پاداش این راه نیکو است، اذعان داشت: شما فرزندان ایران زمین موجب افتخار این نظام و مکتب اهل بیت(ع) هستید.

 

گفتنی است، سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در پایان این دیدار با بیماران مبتلا به کرونا دیدار کرد و سپس با هماهنگی مسئولان در بخش مراقبت های ویژه icu به بالین بیماران حاد کرونایی رفته و ضمن گفتگو با چند نفر از ایشان برای شفای کامل ایشان دعا کردند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پزشکان و کادر درمانی مدافع سلامت خدمت مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ خانم عالم یکی از معلمان اصفهان است که به مدرسه روستای زفره منتقل می‌شود و، چون تعداد دانش آموزان مدرسه روستا به حد مجاز نمی‌رسید و کلاس‌ها چند پایه می شد، دو فرزند خود را هم به روستا می‌برد و در مدرسه روستایی ثبت نام می‌کند تا تعداد دانش آموزان روستا تکمیل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حالا خانم عالم ۳ سال است که به خاطر دانش آموزان ساکن روستای زفره شده است.
در استان اصفهان بیش از ۷ هزار معلم در روستا‌ها تدریس می‌کنند.

دیگر خبرها

  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم