Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:36:35 GMT

آمار کرونا به ۶۶۲۲۰ نفر رسید / ۳۲۳۰۹ بیمار بهبود یافته‌اند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۱۴۲

آمار کرونا به ۶۶۲۲۰ نفر رسید / ۳۲۳۰۹ بیمار بهبود یافته‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش جهانپور، روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۹۹، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذاشته ۱۶۳۴ نفر مورد جدید از بیماری کرونا در کشور شناسایی شده است که با احتساب این موارد مبتلا به این بیماری ۶۶ هزار و ۲۲۰ مورد رسمی در کشور است.

وی افزود: خوشحالیم که تا کنون ۳۲۳۰۹ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۴۱۱۰ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، ۳۹۱۸ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

جهانپور گفت: مردم می‌توانند برای بهره مندی از تولیدات علمی و مورد تأیید وزارت بهداشت در زمینه کرونا به سامانه arman.vums.ac.ir/corona مراجعه کنند.

وی گفت: تا کنون ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، خطاب به هموطنان، تاکید کرد: اگر تماسی با تلفن همراه شما با شماره ۴۰۳۰ برقرار شد از طرف وزارت بهداشت است و لطفاً پاسخگو باشید.

کد خبر 4896400 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: کیانوش جهانپور وزارت بهداشت ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت کیانوش جهانپور علیرضا زالی سعید نمکی شیوع کرونا سخنگوی وزارت بهداشت کووید 19 بیمارستان مسیح دانشوری انجمن رادیولوژي ایران سازمان نظام پزشکی طب سنتی چاقی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند