Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک و گان پزشکی جمعیت هلال احمر خوزستان در بارگاه‌ حضرت علی‌بن‌مهزیار اهوازی اظهارداشت: بعضا در برخی از شهرستان‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا نواقصی وجود داشته که با تذکرات داده شده، مداخلات جدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با ارزیابی، رصد و نظارت‌هایی که در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد سعی شده تا حلقه سرایت ویروس کرونا در استان شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند بهبودی مبتلایان رو به افزایش

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه روند بهبود یافتگان مبتلا به این ویروس در حال افزایش است، گفت: در بیماری های عفونی هرگونه غفلت و خطا ممکن است نتایج ناخوشایندی را درپی داشته باشد و این درحالی است که وضعیت خوزستان روند پایداری دارد.

شریعتی با اشاره به اجرایی شدن دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا همزمان با سراسر کشور در استان، گفت: در این راستا همه پروتوکل‌های بهداشتی با جدیدت اجرا خواهد شد تا وضعیت پایدار استان دچار مشکل نشود.

استاندار خوزستان یادآور شد: از روز شنبه هفته آینده همزمان با آغاز فعالیت برخی صنوف لازم است تا شهروندان مراقبت‌های خود را بیشتر از گذشته انجام دهند.

وی یادآورشد: با همه توان باید سعی کرد تا چرخه انتقال ویروس کرونا شکسته شود تا در نهایت به شرایط عادی بازگردیم.

فعالیت داوطلبانه مردم برای تامین مایحتاج بهداشتی

شریعتی همچنین به بازدید خود از کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی که در محل بارگاه حضرت علی ابن مهزیار اهواز راه‌اندازی شده اشاره کرد و گفت: از این نمونه تعداد ۱۰ کارگاه دیگر با مشارکت هلال احمر خوزستان و اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان راه‌اندازی شده است.

وی فعالیت داوطلبانه شهروندان در این کارگاه‌ها را باعث امید به آینده دانست و گفت: حضور قشر جوان در بین این داوطبان باعث انگیزه متولیان بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس است.

بر اساس این گزارش استاندار خوزستان به عنوان رئیس ستاد مدیریت کرونا در استان فردا شب از طریق سیمای خوزستان مردم را در جریان وضعیت موجود استان قرار خواهد داد.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا غلامرضا شریعتی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا غلامرضا شریعتی ویروس کرونا غلامرضا شریعتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۹، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۷، ایستگاه حفاری اهواز ۱۱۷ و ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۰۶، ایستگاه اندیمشک ۱۱۹، ایستگاه دزفول ۱۱۶،‌ایستگاه ماهشهر ۱۳۷ و ایستگاه هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و خرمشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است