Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون جهانی تکواندو در پیامی به اهالی این رشته اعلام کرد: با عبور از کرونا از ابتدا شروع می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تمامی برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی را لغو کرده و به تعویق انداخته که مهمترین آنها المپیک است که با یک سال تعویق به تابستان 2021 موکول شد.

تکواندو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی رویدادهای تکواندو در 5 قاره لغو شده. در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو که رکز گذشته منتشر شد تقریبا تمامی رقابتهای تکواندو در سراسر دنیا از جمله رقابتهای قهرمانی آسیا، گرنداسلم پان امریکن، گزینشی المپیک در اروپا و... لغو شده و هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری آن مشخص نشده است.

در همین راستا دکتر چانگ وون چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو در واکنش به بحران کرونا و لغو رویدادهای این رشته، در پیامی به اهالی تکواندو در سراسر جهان امیدواری داد تا با حل این بحران مسابقات پیش رو از جمله المپیک بهتر برگزار خواهد شد.

 

در پیام دکتر چو به کشورهای عضو که بر روی سایت فدراسیون جهانی منتشر شده، وی گفت: عمیق‌ترین همدردی‌های خود را با کسانی که در سراسر جهان تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته بیان می‌کنم. از منظر تکواندو نیز بحران ناشی از COVID-۱۹ می‌تواند فرصتی دیگر برای ما باشد تا از ابتدا شروع کنیم.

وی افزود: این ویروس میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده و باعث لغو و تعویق گسترده مسابقات ورزشی، به ویژه بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 شد.

دکتر چو با اشاره به المپیک توکیو تاکید کرد: IOC این تعویق را خیلی با دقت بررسی و در نهایت تصمیم گرفت. هر چند یک سال تعویق خسارت مالی بزرگی در پی داشت. اما با وخیم‌تر شدن اوضاع، گزینه دیگری نبود. سلامت و رفاه ورزشکاران و مسئولان در اولویت قرار دارد. اکنون وقت آن است که برای بازی‌های سال آینده تمرکز کنیم و می‌توانیم المپیکی بهتر از گذشته داشته باشیم. 
انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو رییس فدراسیون فدراسیون جهانی ورزشی فدراسیون جهانی سراسر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس