Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی کشتی شرایط سنی کشتی‌گیران برای حضور در المپیک توکیو اعلام شد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، با توجه به تعویق یک ساله المپیک 2020 توکیو، کمیته بین المللی المپیک از کلیه فدراسیون های بین المللی خواست تا نسبت به تاریخ جدید بازی های المپیک، شرایط سنی لازم در سیستم های انتخابی خود را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی در نامه ای به فدراسیون های ملی، شرایط جدید را به شرح زیر اعلام کرد:

کمیته اجرایی و هیئت رئیسه اتحادیه جهانی تصمیم گرفتند، ورزشکارانی که در سال 2021 حداقل شرایط سنی را دارا باشند، مجوز حضور در این بازی ها را داشته باشند.

همچنین ورزشکارانی که تغییر تابعیت داده اند، در سال 2021 جهت حضور در مسابقات گزینشی و بازی های المپیک، مجاز به تغییر مجدد تابعیت نخواهند بود.

همانطور که قبلا از سوی کمیته بین المللی المپیک اعلام شد، سهمیه هایی که قبلا اختصاص داده شده، بسته شده اند و غیر قابل تغییر خواهند بود.

ایران در انتظار دریافت جام سومی کشتی آزاد جهان/ آمریکا چه زمانی کاپ را پس می‌دهد؟

 

انتهای پیام/

R1351/P/S33,3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط المپیک اتحادیه جهانی کشتی (UWW) کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک اتحادیه جهانی کشتی UWW کشتی المپیک اتحادیه جهانی کشتی UWW کشتی اتحادیه جهانی شرایط سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد