Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@15:36:56 GMT

نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت از ۲۳ فروردین ماه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۸۹۳۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تدابیر و پیگیری‌های فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی و به منظور کنترل و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا، پلیس راهور فاتب تاکنون اقدامات موثر و خوبی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهماندار ادامه داد: یکی دیگر از این اقدامات موثر، مراجعه مالکین موتورسیکلتی که موتور آن‌ها توقیف شده به مراکز پلیس +۱۰ است که بر این اساس مقرر شد از روز شنبه ۹۹/۱/۲۳ تمام مالکین و راکبین موتورسیکلت‌های توقیفی به جای مراجعه صرفا به یک مرکز (ستاد ترخیص موتور سیکلت واقع در خلیج) می‌توانند به ۱۴۰ دفتر پلیس +۱۰ در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور شهروندان عزیز تهرانی می‌توانند از روز شنبه به نزدیکترین دفتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و امور ترخیص موتورسیکلت خود را انجام دهند.

سردار مهماندار از راکبین موتورسیکلت خواست تا با رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر حفظ سلامت خود، به حقوق سایر شهروندان نیز احترام گذاشته تا انشاالله شاهد وقوع تصادفات در حوزه موتورسیکلت سواران نباشیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان