Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده بسیج طلاب سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: طلاب استان از روزهای اول شیوع ویروس کرونا، با تشکیل قرارگاه جهادی در سراسر خوزستان، برای مقابله با بیماری کرونا به کمک هم‌استانی‌های خود شتافتند.

حجت السلام بهادر پرچم ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، قرارگاه جهادی طلاب استان خوزستان از هشتم اسفندماه تشکیل شد و کار خود را در گروه‌های مختلف خواهران و برادران در چند محور آغاز کرد که از اصلی‌ترین فعالیت‌های این قرارگاه می‌توان به ضدعفونی معابر پرتردد و اماکن‌ عمومی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا طی عملیات ضدعفونی روزانه ۱۸۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز توسط ۴ شیفت کاری انجام شد، همزمان عملیات ضدعفونی جایگاه‌های سوخت، دستگاه‌های خودپرداز، معابر و مناطق محروم اهواز و سایر شهرستان‌ها نیز توسط طلاب خوزستان انجام گرفت.


فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان خوزستان در ادامه به دیگر اقدامات این قرارگاه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: به منظور همیاری با مدافعان سلامت نیز تیم‌های ۵ نفره از طلاب توسط ۲ پزشک متخصص آموزش‌های لازم کمک درمانی را فرا گرفتند که در نتیجه ۵۰ نفر از آنان برای کمک به کادر درمانی استان در صورت نیاز، در این ایام آمادگی خود را اعلام کردند.

حجت السلام پرچم اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات خواهران و برادران ما در این قرارگاه راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در سطح استان و به ویژه شهرستان‌هایی مانند امیدیه، بندرماهشهر، اندیمشک، اهواز و بهبهان بود که موفق به تولید روزانه حدود یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در هر ۱۱ کارگاه و توزیع آن در بین مردم مناطق محروم استان بود.


وی در ادامه ضمن تشکر از مدیریت حوزه‌های علمیه استان، عنوان کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با ائمه جمعه استان خوزستان، نمایندگی‌های حوزه علمیه در شهرستان‌ها و همچنین نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، تعدادی از طلاب آموزش‌های لازم برای تغسیل و تدفین قربانیان بیماری کرونا را فرا گرفتند و در این ایام پای کار بودند.

حجت الاسلام پرچم از اعلام آمادگی برای تهیه و توزیع یک هزار و ۸۰۰ بسته بهداشتی در بین  کودکان در اهواز خبر داد و گفت: توجه و یاری رساندن به مردم محروم و کم برخوردار از اصلی ترین اهداف ما در ایام مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان بود که خوشبختانه با تلاش خواهران و برادران این مهم محقق شده است است و تا اعلام وضعیت عادی از این بیماری ادامه خواهد داشت.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات طلاب خوزستان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان می توان به دلجویی  کادردرمانی و دلجویی از بیش از ۷۰ خانواده قربانیان بیماری کرونا، غربال گری و ایست بازرسی در مبادی ورودی شهرستان در ایام قرنطینه و ایام تعطیلات نوروزی و همچنین کمک در تهیه تجهیزات درمانی و ضدعفونی و کمک در راه اندازی خط تولید الکل اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز ضدعفونی بیماری استان خوزستان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد