Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@02:54:24 GMT

آشتی منصوریان با عادل فردوسی پور

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۶۵۰

آشتی منصوریان با عادل فردوسی پور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا منصوریان، بازیکن و سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در جریان هفته جاری پدرش را از دست داد و امروز در گفتگوی تلفنی با برنامه نوروز فوتبالی در این باره صحبت کرد.

منصوریان در ابتدا اظهار داشت: عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همگی و بینندگان خوب شما. از تمام دوستان، همبازیان سابق در تمامی سال‌های مختلف از تمامی ورزشکاران در رشته‌های مختلف و مسئولین و تمام کسانی که خاندان منصوریان را در این مراسم سوگواری همراهی کردند و با پیام‌هایی که داشتند یا ما ابراز همدردی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کسانی که در بهشت زهرا حضور پیدا نکردند و به سلامت اجتماعی دیگران فکر کردند هم تشکر می‌کنم و اعیاد شعبانیه را هم به تمامی ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که ظاهراً سیدمهدی رحمتی برای عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پدرش گل ارسال کرده است گفت: باید عرض کنم که از همه تشکر میکنم و ممنون هستم. امروز نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) است و به تمامی اهالی فوتبال اعلام می‌کنم که بعد از اتفاقی که براین افتاد به این نتیجه رسیدم که دنیا اینقدر ارزش ندارد که خدایی ناکرده کدورتی از کسی به دل بگیریم و یا کدورتی را در دل کسی بگذاریم. به من اعلام می‌کنم که با سید مهدی رحمتی به صورت تلفنی صحبت کردیم و یک تاج گل هم به منزل پدرم ارسال کرد. از او تشکر می‌کنم و بعد از جدایی استقلال یکسری مسائل پیش آمده بود که با برخی از افراد دچار کدورت شده بودم. من با عادل فردوسی پور عزیز هم اگر کدورتی داشتم تمام شده و رفته.

منصوریان ادامه داد: عادل به من زنگ زد و در روزهای سخت خداوند به ما یاد می‌دهد که این احساس به ذهن آدم بیاید که فوتبال تنها بخشی از زندگی ماست و هیچ چیز اضافه بر سازمانی نیست ولی دوستی و آرامش و محبت تمام زندگی ماست. ازطریق این برنامه اعلام می‌کنم که از هیچ عزیزی کدورتی به دل ندارم. فوتبال تمام زندگی ما نیست و این ورزش فقط یک وسیله برای پیدا کردن دوست‌های بیشتر است.

256 251

کد خبر 1374862

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا منصوریان عادل فردوسی پور مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر

بازدید 17 زمان قابل توجهی از آشتی ایران و عربستان و حرکت به سمت عادی سازی روابط سیاسی می‌گذرد و شواهد نشان می‌دهد گام‌هایی در این مسیر برداشته شده است اما چه شد که عربستان با وساطت چین با ایران از سر صلح وارد شد. گزارش الجزیره قطر درباره رازهای آشتی ایران و عربستان را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!