Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:36:23 GMT

کاراته‌کا المپیکی ایران مشکوک به کرونا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۸۰۰

کاراته‌کا المپیکی ایران مشکوک به کرونا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعباس لشگری عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته گفت: به محض اینکه اطلاع یافتیم این کاراته کای پرافتخار و جوانمرد کشورمان از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را برای او انجام دادیم. در این رابطه سی تی اسکن ریه از او به عمل آمد که خوشبختانه مشکلی نداشت و تست کرونا نیز از ایشان گرفته شد و قرار است تا سه روز دیگر پاسخ این تست نیز اعلام بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به جهت اطمینان خاطر بیشترتست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز انجام شد که از این نظر هم مشکلی وجود نداشت.

وی افزود: از همسر آقای گنج زاده نیز سی تی اسکن و تست کرونا گرفته شد چرا که یکی از بستگان ایشان مشکوک به کرونا بوده است، در نتیجه از آقای گنج زاده خواستیم فعلا به اتفاق همسر در قرنطینه خانگی باشند تا پاسخ تست ها مشخص شود.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش افزود: با توجه به اقدامات تشخیصی جای نگرانی وجود ندارد اما بهترین گزینه قرنطینه خانگی و مراقبت  از ایشان است. از طرفی با توجه به اینکه گنج زاده در روزهای گذشته در یک اقدام تحسین برانگیز با همراهی پهلوانان کشتی از جمله کمیل قاسمی و حسن رحیمی به یاری خانواده های کم بضاعت شتافته است، از او خواستیم که فعلا این کار خیرخواهانه را از طریق دوستانش پیگیری کند.

کد خبر 4896498

منبع: مهر

کلیدواژه: سجاد گنج زاده کاراته ویروس کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی مهدی محمدنبی کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها