Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:05:21 GMT

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۸۰۷

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد

لیندا تریپ که مخفیانه صحبت‌هایش را با مونیکا لوینسکی کارآموز کاخ سفید ضبط کرده بود تا از روابط نامشروع بیل کلینتون رئیس جمهوری وقت آمریکا در جریان روند استیضاحش پرده بردارد روز چهارشنبه در سن ۷۰ سالگی فوت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژوزف مورتا یکی از وکلای این پرونده فوت لیندا تریپ را اعلام کرد و از جزئیات مرگ وی اطلاعات بیشتری نداد ولی با این حال شایان ذکر است که این خانم در سال ۲۰۰۱ تحت درمان برای مقابله با سرطان سینه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندا تریپ که مادر دو فرزند و مطلقه بود در سن ۴۸ سالگی زمانی که در شهر کلمبیا در ایالت مریلند زندگی می‌کرد به یکی از چهره‌های بحث‌برانگیز در پرونده استیضاح بیل کلینتون در سال ۱۹۹۸ تبدیل شد. برای برخی از افراد او یک قهرمان بود که قصد داشت قوانین حقوقی را اجرا کند ولی برای برخی دیگر او شخصی بود که می‌خواست از اعتماد یک زن جوان ۲۲ ساله نفع ببرد.

مونیکا لوینسکی در سن ۲۲ سالگی در یک دوره کارآموزی در کاخ سفید در تابستان ۱۹۹۵ شرکت کرد. روابط او با رئیس جمهوری آمریکا در اکتبر همان سال آغاز و موجب استخدام وی در کابینه کلینتون شد. وی زمانی با لیندا تریپ دوست شد که در حال انتقال به پنتاگون در آوریل ۱۹۹۶ بود.

تریپ کارمند سابق وزارت دفاع آمریکا به طور مخفیانه گفت‌وگوهای تلفنی با این کارآموز سابق کاخ سفید را ضبط کرده بود که رسوایی جنسی که به استیضاح کلینتون منجر شد را فاش کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیل کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، مجلس ملی فرانسه رای به تشکیل کمیسیونی داد که وظیفه آن بررسی موارد «خشونت جنسی و جنسیتی» در صنعت سینمای این کشور و سایر زمینه‌های فرهنگی است.

درخواست برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای توسط ژودیت گودرش بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح شد که رهبری موج جدیدی «جنبش می تو» در این کشور را برعهده دارد.

این نخستین باری است که مباحث «جنبش می تو» به سطح دولتی فرانسه می‌رسد، اگرچه سازمان فیلم فرانسه (CNC ) در ماه‌های اخیر ابتکاراتی برای جلوگیری از آزار جنسی در صحنه فیلمبرداری انجام داده بود.

فرانچسکا پاسکوینی، نماینده پارلمان که این طرح را به مجلس برد، گفت: وقت آن رسیده که فرش قرمز برای متجاوزان پهن نشود.

هدف این کمیسیون ارزیابی شرایطی است که مدت‌ها اجازه داده تا خردسالان و بزرگسالان شاغل در صنایع فیلم، سمعی و بصری، هنرهای نمایشی، مد و تبلیغات در اکوسیستم تولید فیلم فرانسه مورد سوء‌استفاده و خشونت قرار گیرند.

گودرش در ماه فوریه این درخواست را مطرح کرد و حالا قرار است کمیسیون به صورت رسمی در ۱۳ مه راه‌اندازی شود. جلسات استماع شکایت‌ها از ۲۰ می آغاز می‌شود و نتیجه گیری‌ها ۶ ماه بعد ارایه خواهد شد.

کد خبر 6096965

دیگر خبرها

  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد