Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر حضور جهادی جوانان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا را یادآور دوران دفاع مقدس دانست و گفت: مشارکت بانوان و جوانان در عرصه تولید مایحتاج جامعه در مقابله با بیماری کرونا حماسه‌ای چون دفاع مقدس خلق کرد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک میلاد امام زمان حضرت ولی عصر(عج) خدمات گروه‌های جهادی در تولید و توزیع نیازمندی‌های مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از تمامی جهادگران که در تولید مواد بهداشتی، ماسک و دستکش برای مقابله با بیماری کرونا فعالیت می‌کنند قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همکاری بانوان و جوانان بدون هیچ چشم‌داشتی در تولید ماسک و دستکش در مساجد و حسینه‌ها را  کار بزرگ در راستای پشتیبانی از جبهه سلامت دانست و تاکید کرد: ملت ایران به ویژه مردم استان بوشهر در هر جا که نظام به حضور آنان نیاز داشته در صحنه حاضر شده‌اند و خدمات آن در عرصه مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.

وی حضور جهادی جوانان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا را یادآور دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد:مردم همواره در حل مشکلات جامعه مشارکت دارند که این مهم در زمان بحرانی و هر زمانی که احساس نیاز می‌شود مردم با حضور در صحنه به کمک نظام می‌شتابند.

امام جمعه بوشهر مدیریت بیماری کرونا در کشور و استان بوشهر را با همکاری و تلاش پزشکان و مردم دانست و افزود: در این فرایند حوزه بهداشت و درمان و جهادگران خدمات قابل توجهی کرده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه افراد توانمندی در جامعه برای خدمات‌رسانی و تولید وجود دارد تصریح کرد: حضور پرشور بانوان و جوانان در عرصه تولید محصولات بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا حماسه‌ای چون دفاع مقدس خلق کرد.

وی، پشتیبانی خواهران در تولید ماسک را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه کرونا همه کشورهای جهان را فرا گرفته است ولی در خدمات رسانی در کشورها تنها  از طریق دولت و حکومت انجام می‌شود در حالی در ایران با مشارکت نیروهای دانش بنیان در عرصه تولید محصولات مورد نیاز، جهادی عمل می‌کنند تا بار دیگر ایران اسلامی در این عرصه سربلند و موفق بیرون بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تولید نیازمندی‌های مردم در عرصه مقابله با کرونا را حماسه‌ای بی‌بدیل دانست و افزود: مردم به ویژه گروه‌های جهادی در تامین نیازمندی‌های جامعه نقش آفرینی  کرده‌اند و رسیدگی به افراد آسیب دیده از کرونا در دستور خود قرار داده اند که جای قدردانی دارد.

بازدید امام جمعه بوشهر از کارگارهای تولیدی اقلام بهداشتی + ‌‌تصاویر‌ کاروان نسیم انتظار در شهرهای استان بوشهر به حرکت درآمد توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب دیده از کرونا بوشهری در نیمه شعبان+تصاویر

آیت‌الله صفایی بوشهری خدمت رسانی جوانان به مردم، تهیه و توزیع ماسک و ضدعفونی کردن معابر همگی را صحنه‌های ایثار و فداکاری  دانست و بیان کرد: مشارکت مردم در تولید و عرضه ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و توزیع بسته‌های معیشتی یادآور دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا یادآور دوران دفاع مقدس امام جمعه بوشهر جوانان در عرصه بیماری کرونا ویروس کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

امام جمعه مرند در این مراسم با اشاره به از جان گذشتگی‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مدرسه‌ای بود که به همه یاد داد هستند کسانی که بدون توجه به مدرک و سواد خود، خالصانه برای دفاع از اسلام و انقلاب و میهن خود را فدا کردند.

حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: اقدامات جهادگران در هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند و حیاتی بود به گونه‌ای که در بسیاری از پروژه‌ها سریع و شگفت انگیز عمل میکردند که با هیچ عقل و منطقی سازگار نبود.

وی در ادامه به وضعیت فرهنگی جامعه اشاره و تاکید کرد: علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، باید اخلاق، منش و رفتار این شهیدان نیز به جوانان جامعه انتقال داده شود.

امام جمعه مرند در ادامه ولایت پذیری را یکی از راه حل‌های مهم بسیاری از مشکلات جامعه عنوان و اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی را بعنوان الگوی واقعی ولایت پذیری بود به همین دلیل تمامی کار‌ها و اقدامات ایشان در راستای جلب رضایت خدا و ولایت بود و همین امر موجب جاودانه شدن این انسان شد.

تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند در دوران دفاع مقدس ۲۸ شهید از جمله سردار شهید حاج محمدحسن کسایی و سردار حاج بهروز پورشریفی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد