Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، علی نوبخت حقیقی در مطلبی در صفحه توییتر خود با تبریک ولادت حضرت ولی عصر (عج) نوشت: «ضرورت تشکیل جلسات مجلس شورای اسلامی نمی تواند توجیه کننده مشاهده صحنه های خلاف موازین بهداشتی و توصیه شده از سوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا باشد که روزهای  ١٩ و ٢٠ فروردین از صحن مجلس به سراسر ایران و جهان مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بعد از بیش از یک ماه تعطیلی بنا بر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا تشکیل شد منوط بر اینکه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود اما تعدادی از نمایندگان فاصله مناسب و موازین بهداشتی را رعایت نکردند که انتقادات زیادی را در برداشت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: جلسات علنی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس کرونا نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد و در این انتخابات ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد. در این انتخابات ۲۱ حوزه انتخابیه خواهیم داشت که ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

در ادامه با نحوه عملکرد صندوق اخذ رای الکترونیکی آشنا شوید:

کد خبر 751666

دیگر خبرها

  • ملایر چشم انتظار دور دوم انتخابات مجلس/ مشارکت چشمگیری در راه است
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • رئیسی: از قیمت کالاها مطلع هستم /موشک جواب موشک است/عضو گروه و حزبی نیستم /ابربدهکاران بانکی که پچ‌پچ جلسات و محافل بود را علنی کردیم
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • راند دوم