Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال"جهش تولید"، نقش طرح‌های این دو وزارتخانه از جمله در حوزه آب و برق و انرژی را در توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، محوری و بسیار با اهمیت خواند و بر بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ در این حوزه‌ها طبق زمانبندی‌های تعریف شده، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی همچنین به وزیر نفت دستور داد در روند اتمام پروژه لوله نفت از گوره به جاسک تسریع شود تا این طرح هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

رئیس جمهور همچنین ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه پرسنل وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای تامین نیازهای کشور در حوزه انرژی در روزهای مبارزه با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان فعال در حوزه‌های تولید و خدمت رسانی به مردم، اولویت نخست است و پروتکل‌های بهداشتی باید به دقت در همه بخش‌های این وزارتخانه‌ها رعایت شود.

مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت در این گفت‌وگو، گزارشی را از وضعیت بازار جهانی و قیمت نفت و مباحثی که قرار است امروز به صورت ویدئو کنفرانس بین وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز مطرح شود، ارائه کرد.

"رضا اردکانیان" وزیر نیرو نیز در این تماس تلفنی، با تاکید بر اجرای دقیق دستورات رئیس جمهور در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های زیربنایی آب و برق طبق برنامه و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش‌های وزارتخانه، گزارش‌هایی را از روند اجرای طرح‌های صنعت آب و برق و پروژه‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی ارائه کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انرژی برق حسن روحانی نفت رئیس جمهور ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گفت: در خصوص بودجه عمرانی بر اساس اولویت‌هایی که تعیین شده ، اقدام خواهد شد و اولویت اصلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تلاش خواهیم کرد که هیچ پروژه‌ای در سال ۱۴۰۳ نیمه‌تمام باقی نماند.

مرتضی پیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: جهش و افزایش قابل‌توجه در رقم بودجه شهرداری ارومیه با هدف افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان انجام گرفته است.

وی افزود: عمده درآمدهای شهرداری از محل درآمد و عوارض‌های محلی تأمین می‌شود و توسعه اقدامات عمرانی در سطح شهر و خدمات‌رسانی به شهروندان در گرو مشارکت همه آن‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اولویت مدیریت شهری در مباحث جاری حقوق و مزایای پرسنل شهرداری و هزینه‌های جاری فعالیت‌های شهرداری است و در کنار این در خصوص بودجه عمرانی بر اساس اولویت‌هایی که تعیین شده اقدام خواهد شد و اولویت اصلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تلاش خواهیم کرد که هیچ پروژه‌ای در سال ۱۴۰۳ نیمه‌تمام باقی نماند.

پیری تصریح کرد: در سال‌جاری تلاش خواهیم کرد که پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیمه‌تمام را نیز با پیدا کردن راه‌حل‌هایی به چرخه اقتصادی و فعالیت بازگردانیم.

وی با بیان اینکه ترافیک امروز جز دغدغه‌های اصلی شهر ارومیه است، ادامه داد: امروز گره‌های ترافیکی آسایش شهروندان را گرفته است و هر چقدر به سمت زندگی ماشینی حرکت می‌کنیم، موجب بروز هرچه بیشتر مشکلات ترافیکی می‌شود.

پیری عنوان کرد: شورای شهر همواره در برابر شهروندان پاسخگو است و به مطالبات آن‌ها جواب می‌دهد و اگر موردی نیز بوده که اجرایی نشده، حاضر به روشنگری و تنویر افکار عمومی برای بیان دلایل آن است.

وی تأکید کرد: امروزه بزرگترین آفت در شهر ارومیه مدیریت ترافیک است و شورای ترافیک باید به فکر حل موضوعات باشد تا منجر به سیال‌سازی و روان‌سازی ترافیک شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: باید ترافیک شهر را به صورت کلی و با در نظر گرفتن تمام شاخص‌ها و مدنظر قرار دادن سیاست‌های انسان‌محوری به جای ماشین‌محوری کنترل کرد و بافت مرکزی شهر باید از ترافیک تخلیه و کنترل شود.

پیری افزود: ایجاد پیاده‌راه در مرکز شهر ارومیه راهکار کنترل و مدیریت ترافیک است و باید خیابان‌های هسته مرکزی شهر تبدیل به پیاده‌راه شود.

وی تأکید کرد: تا وقتی تمرکززدایی از موضوع ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام نشده باشد و به طول و مسیر سفرها توجهی نشود و پارک‌سوارها را از هسته مرکزی شهر منتقل نکرده‌ایم، ترافیک کماکان پابرجا خواهد ماند.

پیری تصریح کرد: با انتقال مشاغل مزاحم و ایجاد مجتمع‌های تخصصی در مناطق خارج از هسته مرکزی شهر، ترافیک کنترل می‌شود و حتی در برخی شهرها مشاغل دولتی نیز از هسته مرکزی شهر منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: بودجه مناسبی برای والیبال در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و در تیم‌داری با قدرت پیش خواهیم رفت و تیم به بهترین شکل بسته خواهد شد و در سال‌جاری سعی خواهیم کرد که بهترین نتایج را کسب کنیم.

کد خبر 750574

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی