Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان از راه اندازی و فعالیت ۱۰ کارگاه تولید ماسک و البسه بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر و ستاد اوقاف و امور خیریه خوزستان در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی جمعیت هلال احمر خوزستان که با مشارکت اداره اوقاف استان در محل حرم حضرت علی ابن مهزیار اهواز بر پا شده است، اظهار کرد: راه اندازی چنین مراکزی در این شرایط دشوار و اینکه هر کسی به نوبه خود ورود کرده تا باری از دوش کشور بردارد تا به کمک هم بر این بیماری فائق آییم تجلی وحدت ملی و انسجام عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه انسان با دیدن این شرایط و مشاهده مشارکت و کمک اقشار مختلف جامعه در این حوزه حس نشاط و امیدواری پیدا می کند، گفت: جوانان اعم از دختر و پسر خوزستان و این مرز و بوم در این بحران هر کدام عهده دار کاری شدند و در راستای مبارزه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به فعالیت مشغول هستند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در این جبهه همه پای کار هستند، افزود: پزشک، پرستار، ماما، دانش آموزان و دانشجویان پسر و دختر، معلمان همه و همه در این عرصه حضوری پر رنگ دارند.

شریعتی بیان کرد: امروز در کارگاهی هستیم که به همت هلال احمر و ستاد اوقاف و امور خیریه بر پا شده و در واقع مردم با حضور در این کارگاه و این چنین کارگاه هایی با آوردن ابزار کار خود در حال تولید ماسک، گان و البسه بهداشتی و در کل مایحتاج این روزهای کرونایی هستند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: به گفته مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هم اکنون تعداد ۱۰ کارگاه تولید ماسک و گان بیمارستانی از سوی این نهاد در سطح استان راه اندازی شده است و جا دارد از همه دستگاه های فعال در این زمینه از جمله هلال احمر، اوقاف و همچنین صدا و سیما و رسانه ها که مردم را تشویق به کار خیر می کنند، سپاسگذاری نمایم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: خوشبختانه شرایط استان پایدار است اما در صورت یک بی احتیاطی یا خطا ثبات فعلی خواهد شکست؛ انشاالله همه ما مراقبت می کنیم که کوتاهی نشود و کار تا غلبه بر این اپیدمی با موفقیت تداوم یابد و روند کشور هر چه زودتر به وضعیت نرمال باز گردد.

بازدید استاندار خوزستان از کارگاه تولید ماسک و گان هلال احمر و اداره اوقاف خوزستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان هلال احمر خوزستان سازمان هلال احمر برنا خوزستان کرونا ویروس کارگاه تولید ماسک استاندار خوزستان هلال احمر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان توسط شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سهیل بیگدلی شامگاه چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ در جلسه مدیران و کمیسیون سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: اقداماتی که در استان قزوین انجام می‌شود به نوعی تولید ثروت محسوب می‌شود؛ کل رقبه‌های استان ۱۱۰ هزار مورد است و گاهی با تغییر کاربری به ۱۲۰۰۰۰ رقبه هم می‌رسد که می‌تواند ظرفیتی برای مولدسازی باشد.

وی از تعیین ۷ محور سرمایه‌گذاری در حوزه وقف خبر داد و افزود: این ۷ محور در حوزه‌های انرژی خورشیدی، صنعت، معدن، کشاورزی، آبزی‌پروری و پرورش دام سبک و سنگین مشخص شدند که تمامی ظرفیت‌های یادشده در این استان موجود است.

معاون سازمان اوقاف با اشاره به راه‌اندازی شبکه تولید دام سازمان متبوعش در سرتاسر کشور اضافه کرد: در این شبکه ۲۰۰۰۰ رأس دام سبک داریم و تولید ۱۰۰ تن شیر در روز هم توسط شبکه دامداری و دامپروری موقوفات رقم می‌خورد.

بیگدلی به مرز آبی ۴۰۰۰ کیلومتری در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با همه مشکلات آبی که وجود دارد، محصولی که در آب داریم ۱۵۰۰ تن ماهی و در مقیاس ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم است و در حال حاضر در تولیدات این سازمان، حدوداً ۲۵۰۰ تن ماهی در داخل آب وجود دارد.

وی ادامه داد: در حوزه انرژی خورشیدی هدف گذاری‌ها ۱۱۰ مگاوات است که در حال حاضر تولید ما ۱۰ مگاوات است و با هدف‌گذاری مورد نظر فاصله زیادی داریم؛ در موضوع معدن هم ظرفیت فوق‌العاده‌ای در سازمان اوقاف وجود دارد و جهت نوع بهره‌وری از این ظرفیت برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین از تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان توسط شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف خبر داد و گفت: حدود ۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایجاد کردیم و ۱۹ شرکت دیگر هم پیشنهاد شده که نمونه‌ای از آن‌ها در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند و در حال حاضر سازمان اوقاف ۲۰ محصول با گردش مالی بالا از طریق همین شرکت‌ها تولید می‌کند.

کد خبر 747669

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب