Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:44:03 GMT

کرونا یک میلیارد از ثروت شخصی ترامپ را از بین برد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۱۲۵۸

کرونا یک میلیارد از ثروت شخصی ترامپ را از بین برد

ثروت رئیس جمهوری آمریکا طی ماه مارس و همزمان با شیوع شتابان ویروس کرونا در جهان حدود یک میلیارد دلار کاهش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نشریه فوربس این برآورد را بر پایه بررسی میزان کاهش قیمت سهام کسب و کارهای مشابه با آن چه که ترامپ در آن‌ها فعالیت دارد، انجام داده است. به این منظور متوسط روند نزولی قیمت شرکت‌های فعال در بخش املاک و مستغلات، هتلداری و ارایه دهندگان خدمات بازی گلف طی ماه گذشته میلادی مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج اولیه این بررسی سپس با مشورت کارشناسان خبره هر بخش بازبینی و اصلاح شده است.

در مجموع این بررسی نشان داد که تنها در یک ماه ثروت خالص ترامپ از 3.1 به 2.1 میلیارد دلار رسیده است.

تمرکز اصلی ثروت دونالد ترامپ بر املاک تجاری است که پس از ریاست جمهوری توسط پسرانش اداره می‌شوند. هر چند ارزش این املاک پیش از شیوع کرونا 1.9 میلیارد بوده ولی در اواخر مارس بیش از 1.2 میلیارد دلار نمی‌ارزید. علت این افت ارزش این است که حدود 11 هزار و 613 مترمربع مغازه‌های خرده فروشی نزدیک خیابان پنجم منهتن نیویورک است که پس از شیوع ویروس کرونا بودن مشتری مانده‌اند.

ترامپ همچنین 500 واحد مسکونی نیز در سراسر آمریکا دارد که این روزها به دلیل رکود اقتصادی حاکم با افت ارزش مواجه شده‌اند. شرایط هتل‌های بدون مشتری هم که این روزها کاملا مشخص است. همچنین کارشناسان اقتصادی متعتقدند که با طولانی تر شدن دوره رکود اقتصادی آمریکا و افزایش بیکاری، هزینه بازی گلف جزء نخستین هزینه‌های است که خانواده‌ها ناگزیر خواهند بود تا روی آن قلم قرمز بکشند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد امن‌ترین ثروت ترامپ همان 160 میلیون دلار دارایی نقد او باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود صانعی معاون آموزش - مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استادان با فعالیت در مراکز رشد و فناوری و هم‌افزایی علمی و تبدیل علم به ثروت در کسب درآمد شهریه اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه آثار شهید مطهری در رشد فکری استادان و دانشجویان موثر است، عنوان کرد: تبیین اندیشه‌های علمی و سیاسی شهید مطهری در دانشگاه و برای تعلیم و تربیت دانشجویان بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

معاون آموزش - مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی  افزود: در راستای اهداف سند تحول و صیانت از دستاورد‌های علمی و پژوهشی استادان و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی کار‌های خوبی صورت گرفت و برای کاربردی کردن تولید علم به ثروت فعالیت و تلاش شما استادان نقش مهمی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل هم با تبریک روز معلم، تلاش و کوشش و ایثار استادان در کلاس درس را یک عشق ذاتی و درونی دانست و گفت: معلمی یک هدف برای رسیدن به معبود خود است آموزش و تدریس در کلاس لذت بخش و یک کار الهی است که انسان به آن عشق می‌ورزد.

سید میرالله حسینی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با بهرگیری از گام دوم ملی دانشگاه آزاد اسلامی و سند تحول در سال‌های اخیر رشد چشمگیری در جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی، تولید محصولات علمی، مشارکت دانشگاهیان به مسائل فرهنگی داشته است.

به گزارش آنا، آئین گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور دکتر مسعود صانعی معاون آموزش - مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، سید میرالله حسینی رئیس دانشگاه، استادان هیئت علمی همراه با خانواده، معاونان، در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از استادان دانشگاه با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان