Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک نیمه شعبان گفت: میلاد خجسته مهدی موعود (عج) منشأ خیر و برکت برای تمام بشریت، ملت ایران، استان لرستان و مردم پلدختر است.

وی به یکمین سالروز انتصاب خود به عنوان امام جمعه معمولان، اشاره کرد و افزود: طی این مدت که در خدمت مردم معمولان بوده‌ام یکی از مواردی که بارها در خطبه‌ها و مناسبت‌های مختلف و با حضور وزرای دولت در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفته تاکید بر بازسازی آسیب‌ها در حوزه زیرساخت‌هایی مانند کشاورزی و پل‌های ارتباطی شهر معمولان بوده که بارها آن را تقاضا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه معمولان با بیان اینکه برخی پل‌های ارتباطی روستاهای شهر معمولان در جریان سیل تخریب و مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است، یادآور شد: مردم سیل زده معمولان مشکلات جدی در زمینه زیر ساخت دارند و با گذشت یک سال از سیل هنوز این زیرساخت‌ها از استحکام کافی برخوردار نشده‌اند و نیاز به توجه مسئولان دارند.

حجت الاسلام رضایی به مشکلات کشاورزان سیل زده معمولان اشاره کرد و افزود: تسهیلات در این زمینه به صورت قطره چکانی تزریق می‌شود که در شرایط راکد بودن مشاغل با توجه به مقابله با ویروس کرونا، مسئولان باید نسبت به این امر با در نظر گرفتن معیشت مردم جدیت مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: بحران شیوع ویروس کرونا نیز به کمک خداوند به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود و مردم معمولان مردمی نجیب و شریف و پای نظام و ولایت هستند اما این به معنی آن نیست که مطالبات آنها در زمینه زیر ساخت‌ها و ایجاد اشتغال در منطقه فراموش شود.

امام جمعه معمولان به مشکلات حوزه بهداشت و سلامت شهر معمولان اشاره کرد و یادآور شد: این شهر با هشت هزار نفر جمعیت هنوز بیمارستان و حتی فضای سازی مناسب محوطه شبکه ندارد.

حجت الاسلام رضایی گفت: از این رو انتظار می‌رود مسئولان در زمینه رفع مشکلات بهداشتی و درمانی نیز به این شهر عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 4896597

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رضایی پلدختر خسارات سیلاب ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیمه شعبان گرگان فاصله گذاری اجتماعی بیرجند بارش باران ایلام شیراز ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بارش‌های اخیر در کشور و واردشدن خسارت به زمین‌های کشاورزی گفت: در روز‌های اخیر شاهد باد و طوفان و سیل‌های شدید در سراسر کشور بودیم که متاسفانه برخی مناطق آسیب‌های زیادی به آنها وارد شده است. 

او می‌گوید: استان خوزستان به ویژه شهرستان‌های شوش و کرخه در بارندگی و سیل اخیر در بخش کشاورزی و دامداری خسارت جدی وارد شده و تمامی دارایی کشاورزان نابود شده است.

به گفته این مقام مسئول علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است.

کعب عمیر گفت: انتظار می‌رود وزارت جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه بخش زیادی از مزارع در معرض سیل و بارندگی آسیب‌های جدی دیدند که انتظار می‌رود دولت با نگاهی ویژه این خسارات را در حمایت از کشاورزان جبران کند.

وی گفت: از دولت، سازمان مدیریت بحران کشور و وزارت جهاد کشاورزی انتظار م رود با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیگیر خسارات کشاورزان استان خوزستان و شهرستان‌های شوش و کرخه بعد از بارندگی اخیر از سوی مسئولان ملی و دستگاه‌های متولی هستم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!