Web Analytics Made Easy - Statcounter

فناوری کمک داور ویدئویی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ابتدای مرحله یک چهارم نهایی دوره فعلی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ برای اولین بار در بزرگترین مسابقات قهرمانی باشگاههای قاره‌ای، درخواست فن آوری داور ویدئویی(VAR) را رسما پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا خطاب به فدراسیون های ملی درگیر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، استفاده از فناوری VAR برای اولین بار در سطح مسابقات باشگاه های قاره ای با توجه به معیارهای تعیین شده را اعلام کرد و به این ترتیب پس از استفاده از این فن‌آوری در بازی های مراحل پایانی جام ملت های آسیا در امارات و در اوایل سال ۲۰۱۹ و همینطور بازی های مرحله حذفی زیر ۲۳ سال آسیا در تایلند، حالا در بازی های دیگری در سطح قاره، فن آوری کمک داور ویدئویی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

با اعلام مسئولان برگزار کننده این بازی ها، دو تیم السد و الدحیل، تیم هایی خواهند بود که مشکلی از نظر استفاده از  این فناوری در بازی های خود نخواهند داشت چرا که پیش از این در بازی های لیگ ستارگان قطر و جام امیر قطر، ابزارهای موجود را در ورزشگاه های خود کارگزاری کردند و به این ترتیب بدون هیچ مشکلی می توانند از آنها استفاده کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد