Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادبیات ارومیه در صدر فضای مجازی ادبی کشور

در شرایط قرنطینه و استقبال مردم از فضای مجازی برای رفع مشکلات روحی ناشی از خانه نشینی یکی از فعالیت‌های مهم در فضای مجازی به‌ویژه لایوهای اینستاگرامی برگزاری جلسات ادبی‌ است.

در این میان انجمن ادبی تشنه رود با راه اندازی پیج یک ساعت شعر هر شب میزبان یکی از شاعران ملی و برگزاری گفت‌وگوهای تخصصی در حوزه‌های مختلف شعر نظر مخاطبین حوزه فرهنگی را به خود جلب کرده است.

یک ساعت شعر با حمایت شهرداری ارومیه جلسه‌ای یک ساعته می‌باشد که هر شب از ساعت 21 در پیج اینیستاگرامی yek_saat_sher به صورت زنده پخش می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پویش‌های همدلی و کمک به محرومان در آذربایجان غربی شروع به کار کرد

در راستای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پویش‌های همدلی و کمک به محرومان در آذربایجان غربی و ارومیه شروع به کار کرد.

برای تهیه 100 هزار بسته معیشتی دو میلیون ریالی برای 3 ماه متوالی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند پویش همدلی در استان آغاز شده است.

‌‌مناطق آزاد تجاری باید به بارانداز صادرات تبدیل شود‌هواشناسی ایران 99/1/21| تداوم بارش برف و باران در 29 استان تا دوشنبه آیندهافزایش 2.5 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ برف وباران در جاده‌های 17 استان

پویش بزرگ مواسات و کمک به محرومان در ارومیه

قرارگاه جهادی امام خامنه‌ای، از عموم مردم، مسئولان و فعالان شهر دعوت به عمل آورده تا در کنار هم به یاری تمامی محرومین و خانواده‌هایی که معیشت‌شان به واسطه شیوع کرونا آسیب دیده بشتابیم.

تاکنون بیش از 9 هزار بسته توزیع شده و هدف این است که در اولین قدم هیچ خانواده‌ای در شهر با مشکلاتش تنها نماند.

همچنین با توجه به این که مساجد به عنوان ستاد مسلمین و هسته‌های مقاومت فرهنگی باید محور این عملیات بزرگ باشند، از تمامی نمایندگان مساجد و مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی فعال در آن‌ها دعوت می‌شود به شناسایی نیازمندان محله خود اقدام کنند و به عملیات بزرگ مواسات در ارومیه بپیوند.

تشدید بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی از فردا جمعه

مهدی صابری رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناس آذربایجان‌غربی گفت: بارندگی‌های پراکنده در استان ادامه دارد و از روز جمعه بارش‌ها تقویت خواهد شد.

وی افزود: این بارش‌ها تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و از روز دوشنبه به بعد دوباره بارندگی‌ها به شکل پراکنده خواهد شد.

تست کرونای رسول خضری منفی اعلام شد

آزمایش نهایی رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس دهم، منفی اعلام شد و وی در سلامت کامل به سر می‌برد.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر برخی منبع خبری محلی از مثبت بودن تست اولیه خضری خبر داده بودند.

به گزارش تسنیم؛ اخیراً از مثبت شدن تست کرونا نادر قاضی پور نیز خبر داده بودند که ساعاتی پیش این موضوع هم توسط وی رد شد.

شرایط جوی آذربایجان‌غربی زمینه را برای شیوع بیشتر کرونا فراهم کرده است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه شرایط جوی استان و افزایش رطوبت، زمینه را برای شیوع بیش از پیش بیماری کووید 19 فراهم کرده است و از هم‌استانی‌ها تقاضا می‌شود تا توصیه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته در شهرستان‌های مختلف استان شاهد صف‌های طولانی برای گرفتن کود شیمیایی و سموم بودیم که فرمانداری‌ها باید حتما بر روی این مسئله نظارت کنند و با رعایت فاصله‌ها و استفاده از تجهیزات بهداشتی، نگذارند این بیماری بیش از پیش شیوع پیدا کند.

انتهای پیام/7584/ ع

R7548/P1494/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی بارندگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟