Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:30:21 GMT

تهران| کاروان ندای منجی در پیشوا به حرکت درآمد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۱۲۲

تهران| کاروان ندای منجی در پیشوا به حرکت درآمد+ تصاویر

به همّت ناحیه مقاومت بسیج جعفربن موسی‌الکاظم(ع) رزمایش کاروان ندای منجی در پیشوا برگزار شد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، همه ساله همزمان با نیمه‌شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) جشن‌ها و شور وصف‌ناشدنی در شهرستان پیشوا برپا می‌شود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مسائل کنونی کشور امکان برگزاری جشن‌های گسترده فراهم نبود اما این سپاهیان بودند که با ابتکاری به یاد ماندنی به جهت گرامیداشت این روز فرخنده کاروان «ندای منجی» را در پیشوا به حرکت درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان و پاسداران پیشوایی با رژه ماشینی با عنوان کاروان ندای منجی ولادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) را جشن گرفتند.

اقدام جالب هیئت‌های مذهبی گچساران برای برگزاری جشن نیمه شعبان + فیلمانعکاس جشن نیمه شعبان از قاب تلویزیون در مسجد مقدس جمکران به روایت تصویربرپایی جشن نیمه شعبان در کنار بیماران کرونایی بیمارستان کامکار قم به روایت تصویر

سرهنگ صمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شاید امسال نتوانستیم آن‌گونه که باید برای آقایمان سنگ تمام بگذاریم اما با توجه به شرایط سعی کردیم در این روز فرخنده کاروان ندای منجی را در پیشوا به حرکت درآوریم.

وی ادامه داد: با حضور بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت جعفربن موسی الکاظم(ع) شاهد نمایش کاروان منجی در شهرستان بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا تصریح کرد: در این حرکت بسیجیان با رژه ماشینی در خیابان‌ها و پخش مولودی و سرودهای مذهبی ولادت مهدی موعود(عج) را گرامی داشتند.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مهرگان گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.


مهرگان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران؛ باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی؟
  • باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی | حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران!
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی