Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام رسادی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهارداشت: عصر امروز در جریان حضور چهار خودروی گل زده در مقابل یک آرایشگاه زنانه، چهار داماد رامشیری به دلیل نقض مصوبه شورای تامین شهرستان و بی‌توجهی به تذکرات قبلی مبنی بر منع برگزاری مراسمات و تجماعات دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در روز گذشته نیز در پی گزارشات واصله از این افراد تعهد کتبی اخذ شده بود که اجازه هیچگونه مراسم و تجمعی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان رامشیر تصریح‌کرد: این دامادها برای همراهی همسران خود تا محل برگزاری عروسی به سالن آرایشگاه مراجعه کرده بودند که سریعا بازداشت شدند.

وی افزود: با وجود تعهدات کتبی این دامادها، اما امروز باخبر شدیم که قصد داشتن مراسمات جشن خود را با حضور جمعیتی بین 200 تا 500 نفر برگزار کنند.

رسادی با بیان اینکه علاوه بر این نیز صاحب آرایشگاه زنانه‌ای که عروس‌ها در آن حضور داشتند در عین ناباوری اعلام می‌کند که از منع فعالیت صنفی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا با خبر نبوده است، گفت: طی هماهنگی که صورت گرفت برای صاحب این سالن زیبایی زنانه علاوه بر تشکیل پرونده تعزیراتی، پرونده قضایی نیز تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته آینده صنوفی که برای برگزاری این جشن‌های عروسی اقدام به فعالیت داشتند به دادسرا احضار و تفهیم اتهام خواهند شد.

دادستان رامشیر با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از مردم نسبت به هشدارهای داده شده بی‌توجه هشتند، گفت: گاها در شهر مشاهده می‌شود که صنوف پرخطر و غیر ضروری در حال فعالیت هستند.

رسادی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و دغدغه های معیشتی غیر قابل انکار است، ادامه داد: این امر دلیل موجه‌ای برای به مخاطره انداختن سلامت عمومی جامعه نیست.

وی تاکید کرد: این درحالی است که همچنان شاهد برگزاری مراسمات ترحیم نیز در شهرستان رامشیر هستیم و این ناشی از بی‌توجهی شهروندان است.

او اضافه کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده و روند بی‌توجهی شهروندان که همچنان تداوم دارد، اعلام می‌کنیم که دستگاه قضایی با جدیت بیشتری با تخلفات برخورد خواهد کرد و از این پس مماشاتی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، دادستان شهرستان رامشیر در خصوص دامادهای رامشیری که عصر امروز بازداشت شد، گفت: احتمالا تا ساعاتی دیگر این افراد با مراقبت نیروی انتظامی به محل سکونت خود روانه شوند ولی این درحالی است که برای پیگیری‌های بعدی قضایی باید در دادسرا حاضر شوند و نسبت به تخلف انجام شده پاسخگو باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه جرم دادسرا دستگاه قضایی مشکلات اقتصادی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟

به گزارش تابناک، تاسیسات LNG 2 قطب شمال به مدیریت شرکت نواتک در دریای یخی کارا، بخش مهمی از برنامه های مسکو برای تقویت صادرات و پر کردن خزانه است. اکنون ماه هاست که آماده ارسال گاز طبیعی مایع به بازارهای جدید، جایگزینی برای تجارت پردرآمد اروپایی با خط لوله بوده است.

  با این وجود، عملیات جدید 25 میلیارد دلاری اساساً غیرفعال باقی مانده است، تولید انرژی روسیه که به طور قابل توجهی با محدودیت های ایالات متحده مهار شده است.   روسیه مدت هاست که به دنبال افزایش سهم خود از بازار جهانی LNG بوده است، اما جنگ و کاهش شدید صادرات زمینی به اروپا به دنبال آن اهمیت این جاه طلبی ها را تقویت کرده است. مسکو می خواهد تولید LNG را تا سال 2030 سه برابر کند و حداقل 35 میلیارد دلار به درآمد سالانه اضافه کند.   روسیه در حال حاضر چهارمین صادرکننده بزرگ LNG در جهان است   مالت هامپرت، بنیانگذار مؤسسه قطب شمال، که بیش از ده سال است توسعه  روسیه در منطقه را زیر نظر دارد، اظهار داشت که "تحریم های ایالات متحده به طرز شگفت آوری خوب عمل می کند. آنها از همان ابتدا تولید LNG 2 قطب شمال را متوقف کردند و از تحویل کشتی ها جلوگیری کردند.   از زمانی که دولت بایدن در سال گذشته کارخانه LNG 2 قطب شمال را تحریم کرد، خریداران در چین و هند که قبلاً نفت روسیه را خریداری کرده و با محدودیت‌های قانونی معامله می‌کردند، از خرید LNG خودداری کردند، حتی با تخفیف.    حفظ صادرات LNG دشوارتر از صادرات نفت است، که علیرغم محدودیت های قیمتی و سایر محدودیت ها به لطف "ناوگان سایه"  ثابت مانده است. این بیشتر به دلیل تجهیزات پیچیده تر مورد نیاز برای بارگیری و انتقال سوخت فوق خنک است.   اکنون اتحادیه اروپا که هنوز به LNG روسیه متکی است و تمایلی به محدود کردن واردات ندارد، در حال آماده شدن برای اجرای برخی اقدامات خود است. اروپا صراحتاً سوخت را ممنوع نمی‌کند، اما بحث‌های بلوک نشان می‌دهد که با ورود به سومین سال جنگ، گاز دیگر محدود نیست. 

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی