Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@19:46:54 GMT

اقدامات بهزیستی برای مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۵۰۹

اقدامات بهزیستی برای مقابله با ویروس کرونا

خبرگزاری میزان- علی گو آخرین اقدامات سازمان بهزیستی برای حفظ سلامتی کودکان کار، کارتن خواب‌ها و زنان تحت پوشش سازمان را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 00:00 - 22 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۸۰۲

محمود علی‌گو مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در مراکز تحت پوشش ما، اقداماتی مانند ضدعفونی مراکز و توزیع اقلام بهداشتی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران برای وقوع سیل در سیستان و بلوچستان

وی افزود: علاوه بر این، در بخش اورژانس اجتماعی، اقلام بهداشتی میان کودکان کار توزیع شده است. همچنین توزیع مواد غذایی در مرحله دوم خود قرار دارد تا کودکان کار برای غذا در این ایام از خانه‌های خود خارج نشوند.

علی گو اظهار کرد: توزیع مواد غذایی در بین کودکان کاری صورت گرفته که آدرس آن‌ها نزد سازمان بهزیستی موجود است.

مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: تاکنون ۳۲ هزار پک مواد غذایی در کشور توزیع شده که مقرر شده تا دو مرحله دیگر نیز تا پایان فروردین ماه ادامه پیدا کند.

وی افزود: آموزش از دیگر اقدامات انجام شده است. در این بخش به افرادی مانند کارتن خواب‌ها و کودکان زباله گرد‌ها درباره رعایت بهداشت فردی آموزش‌هایی داده شد.

علی گو ادامه داد: مجموعه ما تلاش می‌کند حمایت بهداشتی از کودکان خیابانی و کارتن خواب‌ها انجام دهد. همچنین حفظ سلامتی افراد تحت پوشش در مراکز بهزیستی برای ما اولویت دارد.

وی گفت: تاکنون هیچ یک از افرادی که در مراکز تحت پوشش ما اسکان دادهشده اند، به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهزیستی کرونا سازمان بهزیستی تحت پوشش علی گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج