Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده انتقال سانه از سیتی به بایرن کماکان باز است اما کسی از تاثیر کرونا بر پنجره نقل و انتقالاتی آتی خبر ندارد.

طرفداری - وینگر منچسترسیتی کماکان هدف بایرن مونیخ است اما بحران ویروس کرونا در سرتاسر جهان بر روی نقل و انتقالات فوتبال نیز تاثیر گذاشته است. 

بایرن مونیخ، قهرمان فصل قبل بوندسلیگا، همچنان علاقه خود به لروی سانه را حفظ کرده است اما در سایه پاندمی کرونا و شبهاتی که این پدیده در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایجاد کرده، احتمال پیوستن سانه به بایرن با پیچیدگی‌هایی روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه آگوست اخیر و با وجود آنکه دو باشگاه بر سر مبلغ معامله به توافق نهایی نرسیده بودند این انتقال تمام‌شده به‌نظر می‌رسید تا آنکه مصدومیت شدید سانه از ناحیه لیگامنت زانو باعث شد تا این وینگر فصل جاری را تا بدین جای کار از دست بدهد. سیتی که به بازیکن سابق شالکه قرارداد جدیدی پیشنهاد داده است، بیشتر از 100 میلیون پوند برای انتقال بهترین بازیکن جوان لیگ برتر در سال 2018 می‌خواست اما بایرن امیدوار بود که بتواند این انتقال را با مبلغ کمتری نهایی کند. با مصدومیت سانه، بایرن که علاقه‌اش به این بازیکن را از دست نداده بود ترجیح داد در نقل و انتقالات زمستانی نیز اقدامی نکند.

اما زمانی که سانه در مسیر بازگشت از مصدومیت، یک بازی برای تیم جوانان سیتی انجام داد، مسابقات فوتبال به خاطر پاندمی کرونا لغو شدند. قرارداد سانه با سیتی در انتهای ماه ژوئن وارد 12 ماه انتهایی خود خواهد شد و با وضعیت فعلی تعطیلی فوتبال، آینده این بازیکن نیز مشخص نیست. بایرن انتظار دارد سیتی به خاطر وضعیت فعلی مبلغ درخواستی خود برای سانه را کاهش دهد اما از طرفی دیگر، با تاثیری که تعطیلی فوتبال بر روی باشگاه‌ها گذاشته است، شرایط بازار در پنجره‌های آتی نقل و انتقالات نیز نامشخص است. رییس باشگاه بایرن، هربرت هاینر در گفتگو با مجله 51 در این رابطه گفته است:

پیشبینی بازار نقل و انتقالات سخت است اما قطعا تغییراتی در کار خواهد بود. من با تصورات اولی هوینس مبنی بر کاهش مبالغ نقل و انتقالات موافق هستم. این بسیار منطقی است. زمانی که درآمد کاهش پیدا کند، پول کمتری در چرخه وجود خواهد داشت و با توجه به تاثیر اقتصادی ویروس کرونا بر روی زندگی روزانه مردم، مبالغ هنگفت قبلی دیگر چندان قابل توجیه نیستند. من امیدوارم خرد جمعی بیشتری در این مسئله به کار گرفته شود. من به احترام حسن صالح حمیدزیچ و مدیریت ورزشی‌مان کلاه از سر بر می‌دارم. آنها وضعیت را در زمان ویروس کرونا به خوبی مدیریت کرده‌اند.

در همین حین، سانه نیز گفته تنها بر روی بازگشت خود از مصدومیت تمرکز کرده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت


به گزارش تابناک، درچارچوب مسابقات هفته سی و دوم از رقابت های بوندسلیگا آلمان از ساعت 17:00 امروز تیم های اشتوتگات و بایرن مونیخ با هم مصاف می دهند.

ترکیب بایرن مونیخ برای این مسابقه را مشاهده می کنید:

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت