Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:40:59 GMT

تشدید بارش ها در تهران آماده باش در سراسر استان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۲۹۰۴

تشدید بارش ها در تهران آماده باش در سراسر استان

منصور درجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از تحلیل و بررسی و راستی آزمایی نهایی به فرمانداران استان، مدیران محترم دستگاه‌ها و شهرداران استان در خصوص تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد تشدید و تداوم باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ و در مناطق بالادستی و سردسیر بارش برف هستیم، که به بالا آمدن سطح رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی می‌انجامد و این روند تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از مردم خواست، از تردد غیر ضروری اجتناب کرده و گفت: عدم تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها در این شرایط ضروری است.

وی خواستار مدیریت سدها و اتخاذ تمهیدات لازم برای مدیریت عبور سیلاب احتمالی و اقدامات پیشگیرانه جهت حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شهرداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر شد و گفت: در حال حاضر تنها خطر جاری شدن سیلاب و روان آب مورد تاکید است و تمهیدات لازم جهت آمادگی نیروها و مقابله با خسارات احتمالی در سطح استان تهران فراهم شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران بارش برف دستگاه های اجرایی رعد و برق محصولات کشاورزی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد

تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران از گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی خبر داد.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران اعلام کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چند دستگاه خودرو داخل گل و لای ناشی از ریزش زیادی از حجم آب و گل و لای به خاطر بارش باران به آدرس انتهای بزرگراه شهید خرازی، ابتدای ورودی خیابان اردستانی به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: مشاهده می‌شود 3 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزاد، یک دستگاه سمند و یک دستگاه ام وی ام در گل و لای گرفتار شده بودند که البته سرنشینان پیش از گرفتار شدن از خودروها خارج شده بودند اما حجم گل و لای باعث شده بود که خودروها به حالت نیم واژگون دربیایند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار تهران تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه خودروها خارج و به محل امن منتقل شدند و معبر بازگشایی شد و حوالی ساعت 5 بامداد محل  به  نیروهای شهرداری تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان