Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:29:27 GMT

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی فعالان محیط‌زیست برای مهار کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۱۷۳

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی فعالان محیط‌زیست برای مهار کرونا

عباس محمدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار محیط زیست ایرنا افزود: اینطور نیست که فعالان و انجمن‌های محیط‌زیستی فقط زمانی که مشکلات محیط‌زیستی رخ دهد وارد میدان شوند آنها همواره برای کمک به دولت و ملت آماده هستند.

وی درباره سهم این بخش از جامعه در مهار کرونا اظهار داشت: از روزهای اول شیوع ویروس کرونا در کشور با همکاری انجمن های مختلف در برخی شهرها به ویژه آمل، بابل و تهران که خیلی درگیر این ویروس بودند اقدام به جمع آوری پول برای تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای برخی بیمارستان ها و مراکز درمانی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: در روند این کار تلاش کردیم که کمترین تردد را در شهرها و معابر عمومی داشته باشیم و تمام این اقلام را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تهیه و پخش کردیم و با این کار تلاش کردیم سهم خود در مهار کرونا ادا کنیم.  

عضو انجمن کوهنوردان ایران درباره پویش در خانه بمانیم گفت: این پویش بسیار درستی است و باید با جدیت به آن عمل شود تا بیماری بیشتر از این گسترش نیابد چون به گفته متخصصان تنها راه مقابله با این ویروس شکستن زنجیره انتقال است که با در خانه ماندن این امر میسر می شود.

وی تاکید کرد: همه مردم دنیا به این نتیجه رسیدند که باید در خانه بمانند و امیدوارم دولتمردان و تصمیم گیران در این برهه از زمان بهترین تصمیم را بگیرند تا هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته(پنجشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس در کشور به ۴۱۱۰ نفر رسید.

۱۰۷۱

برچسب‌ها ویروس کرونا فعال محیط زیست پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فعال محیط زیست ویروس کرونا فعال محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد

به گزارش همشهری آنلاین، در ویدئوی زیر، آتش گرفتن یک باتری را می‌توانید مشاهده فرمایید. آتشی که می‌تواند یک جنگل سرسبز را به ویرانه‌ای سوخته تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟ کد خبر 849391 برچسب‌ها باتری آتشفشان محیط زیست جنگل محیط زیست جهان محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست