Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:17:15 GMT

قالیباف از پویش رزمایش همدلی خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۷۲۵

قالیباف از پویش رزمایش همدلی خبر داد

منتخب اول تهران در مجلس پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حساب‌های توییتر و اینستاگرام خود خبر از پویش رزمایش همدلی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر قالیباف منتخب اول مردم تهران برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته پس از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حساب‌های توییتر و اینستاگرام خود خبر از پویش رزمایش همدلی داد و  نوشت: 

«مشکلات گاه بزرگ و مهیب به نظر می‌رسد اما هیچ مشکلی در مقابل ارادۀ ملی، بزرگ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اراده‌های داوطلبانه، مؤمنانه و خلاقانۀ ملت ایران کنترل‌کنندۀ هر بحران و باطل السحر هر توطئه‌ای بوده است.    با رهنمود امروز رهبر انقلاب همۀ اراده‌های داوطلبانه، مؤمنانه و خلاقانۀ مردم برای ماه رمضان پای کار نهضت ملی #رزمایش_همدلی خواهند بود. طوفانی از جنس مهربانی و جوانمردی در راه است. با افتخار، همین الآن اولین جلسۀ برنامه ریزی عملیاتی برای یک حرکت ملی در حال برگزاری است.   بحول الله...»   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب