Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@05:21:00 GMT

توزیع کمک معیشتی بین 8000 هزار نیازمند گلستانی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۳۹۳۶

توزیع کمک معیشتی بین 8000 هزار نیازمند گلستانی+عکس

رزمایش بزرگ "مواسات" به منظور توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین 8000 نفر از نیازمندان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گرگان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از سخنرانی تلویزیونی که همزمان و مصادف با نیمه‌ شعبان، سالروز ولادت باسعادت قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش شد، فرمودند:  "خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات و کمک به نیازمندان اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

پس از این سخنان معظم له، رزمایش گسترده ای برای توزیع کمک معیشتی به 8 هزار نفر با حضور سردار علی ملک فرمانده سپاه نینوا، محمد علی هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عصر امروز در گرگان برگزار شد.

این رزمایش به همت قرارگاه مردمی مدافعان سلامت استان و با حمایت بسیج سازندگی سپاه نینوا، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، شهرداری گرگان و جمعی از خیرین استان عملیاتی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید علی میر قاسم پور گفت: به علت استقبال چشمگیر حجاج گلستانی در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند در حالی که پارسال حدود سه هزار نفر از گلستان به این سفر معنوی رفتند.

وی افزود : اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میر قاسم پور تاکید کرد : برای بهره مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است.

در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان