Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@21:28:04 GMT

۷۸ کیلومتر راه جدید در کردستان احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۴۵۶۴

۷۸ کیلومتر راه جدید در کردستان احداث شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا از کردستان، محمدصدیق ثابتی جمعه ۲۲ فروردین اظهار کرد: این میزان راه احداث شده شامل ۲۰ کیلومتر چهارخطه، ۱۸ کیلومتر راه اصلی و ۴۰ کیلومتر راه روستایی است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز تلاش برای به ثمر رساندن و بهره‌برداری از طرح‌های آغاز شده در سنوات گذشته از مهمترین اولویت‌های هدف گذاری این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: در سال گذشته گام‌های بلندی در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل جاده‌ای استان برداشته شد که می‌توان به ایجاد تحرک و شتاب بخشی مناسب برای ارتقای برخورداری از میزان سطح بزرگراه و راه روستایی اشاره کرد.

ثابتی یادآور شد: ادامه عملیات اجرایی قطعات کریدور شمال - جنوب در کردستان، چهار خطه گردنه صلوات آباد، طرح چهار خطه جاده بیجار - زنجان، جاده چهار خطه سقز - بانه و تکمیل باند دوم بیجار - دیواندره از جمله اقدامات این اداره کل در سال ۹۸ بود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود امسال نیز با همت مضاعف و حمایت‌های مدیران استانی و کشوری نسبت به اتمام و بهره‌برداری از این طرح‌ها با جدیت بیشتری کار شود.

جاده جدید مریوان - سنندج امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: هم اکنون برای تکمیل زیرساخت‌های راه‌های اصلی استان طرح‌های مختلفی از جمله جاده جدید سنندج - مریوان (واریانت تیژتیژ - گاران)، بیجار - همدان، کامیاران - سروآباد - مریوان فعال است.

وی افزود: هدف گذاری این اداره کل در این خصوص سرعت بخشی در بهره‌برداری و پیشرفت مناسب فیزیکی طرح‌هایی از جمله جاده جدید سنندج - مریوان با توجه به نقش آن در مبادلات مرزی است که انتظار می‌رود با تخصیص به موقع منابع مالی امسال شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

ارتقای شاخص راه آسفالته روستایی از اولویت‌های این اداره کل است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه طزح‌های احداث راه روستایی در نقاط مختلف استان در سال گذشته فعال بود، اظهار کرد: بهبود وضعیت و ارتقای شاخص این راه‌ها از جمله اهداف مورد نظر است.

وی یادآور شد: امسال نیز هدف گذاری‌های انجام شده در این خصوص تلاش برای اتمام طرح‌های نیمه تمام و در حال احداث، برای بهره‌مندی روستاییان از راه مناسب و ایمن است.

۹۵ درصد مسکن مهر کردستان به بهره‌برداری رسیده است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به بهره‌برداری ۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر استان گفت: در سال جدید تلاش می‌شود مانده واحدهای مسکن مهر به جز طرح‌های دارای مشکل حقوقی به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با افتتاح ۲ هزار و ۵۱۷ واحد مسکن مهر در سطح استان در سال ۹۸، از مجموع ۳۷ هزار ۹۳۲ واحد در تعهد استان، تاکنون ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

ثابتی یادآور شد: در سال جدید انجام خدمات روبنایی شامل عملیات احداث چهار باب مدرسه، احداث و تکمیل واحدهای تجاری در سایت‌های نظام مهندسی سنندج، کوهدشت سقز، تجاری مسکونی‌های مشارکتی و آماده سازی و محوطه سازی در سایت مسکن مهر سطح استان هدف‌گذاری شده است.

کد خبر 499621 برچسب‌ها حمل و نقل استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل استان کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بهره برداری اداره کل هدف گذاری مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم

طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

شایان  ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان