Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@23:01:11 GMT

ادامه حملات ائتلاف سعودی در آتش‌بس ادعائی ریاض

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۳۸۰

ادامه حملات ائتلاف سعودی در آتش‌بس ادعائی ریاض

ائتلاف سعودی امروز در چندین مرتبه دو استان «حجه» و «الجوف» یمن را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، علی‌رغم اعلام آتش‌بس از سوی ریاض، جنگنده‌های سعودی از صبح امروز هشت مرتبه مناطق مختلف در دو استان «حجه» و «الجوف» یمن را بمباران کردند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی دو مرتبه شهرستان‌های «خب» و «الشعف» را در استان «الجوف» واقع در شمال یمن بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شش حمله هوایی نیز در شهرستان «حرض» در استان «حجه» در شمال غرب یمن رخ داد.

علاوه بر این توپخانه ائتلاف سعودی نیز مناطق مختلف در شهرستان «منبه» در استان «صعده» در مجاورت مرز عربستان را گلوله‌باران کرد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز شامگاه پنج‌شنبه گفت که حملات هوایی و توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به‌خصوص در مناطق مرزی شدت یافته و روز گذشته بیش از ۱۰ حمله هوایی صورت گرفت و هم‌زمان مزدوران ائتلاف سعودی نیز پنج مرتبه تلاش کردند با پوشش هوایی بالگردهای تهاجمی وارد مناطقی در خاک یمن شوند که ناکام ماندند.

این حملات در حالی صورت می‌گیرد که «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی در واپسین ساعات شامگاه چهارشنبه از اعلام آتش‌بس یک‌جانبه در یمن خبر داد و گفت که این آتش‌بس از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: یمن آتش بس ائتلاف سعودی ائتلاف سعودی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به نقاط مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد.

در شمال نوار غزه، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف مسجد «الفضیله» در شرق شهرک الزیتون واقع در شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

بالگردهای «آپاچی» ارتش رژیم صهیونیستی نیز جنوب دو شهرک «تل الهوا» و «الزیتون» در جنوب شهر غزه را گلوله‌باران کردند.

در مرکز نوار غزه اردوگاه «النصیرات» هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت، جنگنده‌های ارتش این رژیم اردوگاه «المغازی» را هدف گرفتند و یک زمین زراعی در پشت مسجد «الاستقامه» در اردوگاه المغازی هم مورد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در جنوب نوار غزه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شرق رفح زخمی‌شدن ۶ فلسطینی را در پی داشت. علاوه بر این منطقه‌های شرقی شهر رفح، شهرک «الصبره» و یک زمینی کشاورزی در اطراف گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه نیز هدف حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۶۸۳ نفر به شهادت رسیده و ۷۸ هزار و ۱۸ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیش از ۸۰۰۰ نفر همچنان مفقود و زیر آوار هستند و گروه‌های امدادی به دلیل کمبود امکانات و تداوم جنگ توانایی دسترسی به آنها را ندارند.

بیش از ۷۲ درصد از قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6097501

دیگر خبرها

  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی