Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:06:45 GMT

فتاحی: در کنار مدافعان سلامت مبارزه می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۷۶۱

فتاحی: در کنار مدافعان سلامت مبارزه می‌کنیم

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تلاش کردیم با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و ورزشکاران در کنار مدافعان سلامت در راستای حفظ جامعه بکوشیم.

فرزاد فتاحی درخصوص فعالیت اداره کل ورزش و جوانان استان در ایام شیوع کرونا تصریح کرد: از همان روزهای ابتدایی که ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد، نیروهای خود را در اداره با برنامه‌ریزی به صورت۵۰درصدی تقسیم کردیم تا با کمترین نیروی انسانی از تجمع در اداره بکاهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی عنوان کرد: پس از اعلام تعطیلی باشگاه‌ها رصد و بازرسی را در سطح استان آغاز کردیم از ۱۲ اسفند تا ۱۲ فروردین به طور متناوب و هرروزه با چهار دستگاه ماشین بیش از ۴۰۰مورد بازرسی و گزارش مردمی از باشگاه‌ها را انجام دادیم.

وی افزود: ۳۷ مکان ورزشی در سطح استان به ستاد مبارزه با کرونا معرفی شد که ستاد هم فعلا دو سالن شهید بهشتی و کوثر را پس از بررسی انتخاب کرد، در حال حاضر سالن شهید بهشتی مشهد که کاملا در اختیار این ستاد است تجهیز و سالن مجموعه کوثر نیز ضدعفونی شده است ولی تجهیز نشده و فقط برای شرایط بحرانی برای نقاحتگاه استفاده شود.

فتاحی همچنین ضمن قدردانی از سازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که می‌توان به آن اشاره کرد تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و پک‌های بهداشتی برای مناطق حاشیه شهر و خانواده های کم برخوردار توسط سمن‌ها و ورزشکاران است؛ آنها نشان دادند در شرایط سخت نیز همچون گذشته پای کار هستند و در عرصه اجتماعی نیز نمره قبولی کسب می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از ایجاد کمپین #حامی_باشگاه_ها_باشیم خبرداد گفت: بعد از تعطیلی باشگاه‌ها و ضرر و زیان وارد شده به باشگاه داران با پیشنهاد هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصمیم گرفتیم با ایجاد این کمپین از مالکان بخواهیم تا در این شرایط سخت با مستاجران خود تعامل کنند و ما نیز از مستاجران بخش دولتی دو ماه اجاره بها را دریافت نکردیم.

وی با تشکر از رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی تاکید کرد: با کمک ارتش و شهرداری مشهد تمامی اماکن ورزشی مشهد را ضدعفونی کردیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فتاحی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی خبرداد و افزود: پس از لغو تمام دوره های آموزشی با فراهم کردن شرایط مناسب دوره‌های مجازی را برگزار کردیم تا علاوه بر حفظ ارتباط ورزشکاران با مربیان آموزش را تداوم بخشیده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ورزش و جوانان خراسان رضوی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی