Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت جزئیات ثبت نام و فعالیت اصناف مختلف کشور در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مهندس محسن فرهادی در گفتگوی ویدئوکنفرانسی با خبرنگاران با بیان اینکه گام دوم طرح فاصله‌‌گذاری اجتماعی از فردا در شهرستان‌‌ها و از 30 فروردین در تهران آغاز به کار می‌‌کند، اظهار کرد: تمام مالکین و متصدیان صنفی باید به سایت salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir مراجعه و آدرس و مشخصات کلی واحد صنفی خود را وارد کنند و به ما تعهد بدهند که در واحد صنفی خود مقررات بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

وی افزود: صنوفی که اطلاعات خود را در سایت وزارت بهداشت وارد نکنند امکان فعالیت‌‌شان وجود نخواهد داشت. فاصله گذاری اجتماعی به معنای ساده یعنی واحد صنفی که در حال ارائه خدمت است هم باید متضمن سلامت خود و مشتریان باشد و هم به فعالیت اقتصادی بپردازد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا وزارت بهداشت فعالیت اقتصادی بازار تعطیلی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم