Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران، اعضای این ستاد متشکل از هیئت مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران شاهین چگینی، داود نامور و خیام وقارکاشانی و همچنین مهدی کوهیان و محمدعلی دشت‌گلی هستند.
پس از شیوع کرونا در کشور و آغاز پاندمی، از اسفند سال ۹۸ تمامی تماشاخانه‌های کشور به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با وجود اجتناب‌ناپذیر بودن این تعطیلی، خسارات جبران‌ناپذیری به تماشاخانه‌ها و هنرمندان تئاتر وارد شد.
با توجه به نامشخص بودن زمان رفع محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی، تسریع در اتخاذ تصمیماتی برای حمایت از بخش‌های هنری آسیب دیده ضروری به‌نظر می‌رسد.
برای پیگیری این مطالبات مادی و معنوی، ستادی پنج نفره از سوی انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران تشکیل شده که نتایج جلسات و مذاکرات آن با مقامات مسئول در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به ۴۲۳۲ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۸۱۹۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تاکنون ۴۲۳۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: ۳۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۴۲ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تماشاخانه‌های ایران پروندهٔ خبری سهم اهالی فرهنگ در مهار کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تماشاخانه های ایران ویروس کرونا تماشاخانه های ایران انجمن صنفی تماشاخانه های ایران کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه