Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:41:11 GMT

پرداخت 180 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۰۸۰

پرداخت 180 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از پرداخت 180 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد و گفت: مطالبات معوقه تامین اجتماعی به این دانشگاه به صورت کامل و صددرصدی پرداخت شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، علی محمدی مدیر درمان استان زنجان اظهار کرد: مطالبات معوقه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در تمامی بحرانها بویژه وضعیت بیماری کرونا در کنار وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های همسو است، خاطر نشان ساخت: چنین مبلغ پرداختی در سال 98 در طول سنوات گذشه و تاریخ تامین اجتماعی بی سابقه بوده است.

محمدی تصریح کرد: از این مبلغ  95 میلیارد تومان بابت صورتحساب‌های سال 1397 و مبلغ 85 میلیارد تومان نیز از بابت مطالبات این دانشگاه در خصوص صورتحسابهای سال 98 پرداخت شده است.
وی همچنین تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی با وجود همه مشکلات جدی اقتصادی در کشور و سازمان، با درک عمیق وضعیت موجود، پرداختی‌های خود را به مراکز درمانی طرف قرارداد به ویژه دانشگاه علوم پزشکی در اولویت قرار داده و در نیمه دوم سال گذشته 100 در صد مطالبات این دانشگاه را به صورت نقد و اوراق خزانه اسلامی پرداخت کرده است.

محمدی در پایان با اعلام اینکه هرگز وقفه‌ای در خدمت رسانی به بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا در هیچ یک از مراکز درمانی قابل پذیرش نیست، افزود: هم اکنون بیمارستان‌های تامین اجتماعی (بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر ) با تمام ظرفیت و با همه امکانات موجود و با کادر درمانی و پرستاری در سطح استان در حال ارائه خدمات به عموم بیماران به ویژه بیماران کرونایی است که جای تشکر و قدردانی دارد.
 گفتنی است، با پرداخت مبالغ فوق، همه صورتحساب‌های دانشگاه تا ابتدای آذر ‌ماه 1398 به صورت قطعی تسویه شده و ۶۰ درصد  علی‌الحساب نیز بابت صورتحساب‌های آذر و دی‌ماه 1398 پرداخت شده است.
و صورتحساب‌های بهمن و اسفندماه سال 1398 نیز هنوز واصل نشده و فرجه وصول و زمان رسیدگی و پرداخت آن باقی است.

انتهای پیام۷۳۰۰۴/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان تامین اجتماعی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده تامین اجتماعی میلیارد تومان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم