Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:46:25 GMT

حاشیه‌سازی‌های کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۷۶۷

دادستانی بریتانیا اعلام کرد هر فردی که به زعم ابتلا به کرونا، در صورت کارمندان و نیروهای پلیس سرفه و عطسه کند باید منتظر گذراندن 2 سال زندان باشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رویترز به نقل از ماکس هیل مدیر دادستانی کل بریتانیا اعلام کرد: گزارش‌های زیادی به دست‌مان می‌رسد که اشخاصی به گمان اینکه به ویروس کوویدـ19 مبتلا شده‌اند به عمد در مقابل صورت افسران پلیس، کارمندان بخش اورژانس یا سایر مردم سرفه یا عطسه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول قضایی هشدار داد افرادی که دست به چنین کاری می‌زنند باید منتظر مجازات 2 سال زندان باشند.

از سوی دیگر عربستان به تمامی فعالان فضای مجازی هشدار داد در صورت مربوط کردن شیوع کرونا به مجازات الهی راهی زندان خواهند شد.

به گزارش رسانه‌های عربستان، دادستانی این کشور اعلام کرد چهار نفر از خطیب‌های سعودی را که در فضای مجازی شیوع کرونا را مجازاتی الهی توصیف کرده بودند، دستگیر کرده است.

دادستانی عربستان به بقیه خطبا هم هشدار داد در صورت انجام چنین کاری همین سرنوشت در انتظار آنها نیز خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد