Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@03:31:46 GMT

مه گرفتگی در محور‌های ۹ استان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۸۱۴

مه گرفتگی در محور‌های ۹ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور‌های ۹ استان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در محور هراز محدوده گالری امامزاده هاشم واقع در شرق استان تهران هستیم.

وی افزود: بارش باران نیز در اکثر محور‌های استان‌های اصفهان، مازندران، قزوین، قم، مرکزی، همدان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و محور بجنورد – شیروان استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره استان‌هایی که دارای مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید هستند، گفت: محور‌های امام قلی - درگز استان خراسان رضوی، محور‌های دماوند و تهران- رودهن شرق استان تهران، محور‌های قزوین- رشت و تاکستان- همدان استان قزوین، محور تبریز – اهر استان آذربایجان شرقی، محور‌های زنجان- قزوین، زنجان- خرمدره، زنجان - ماهنشان استان زنجان، محور بجنورد- اسفراین استان خراسان شمالی، محور اردبیل– آستارا استان اردبیل و محور ساوه – همدان استان مرکزی دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند.

به گفته وی اکثر محور‌های مواصلاتی کشور از ترافیکی روان برخوردارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مه گرفتگی وضعیت جاده ها مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند جو استان نسبتا پایدار است که البته در برخی نقاط ابر‌ها در آسمان دیده می‌شوند که انتظار داریم به تدریج از میزان آنها کاسته شود.

وی اظهار کرد: پدیده غالب امروز وزش باد خواهد بود به ویژه در کانال بادی استان در شهر‌هایی مثل کوهین، تاکستان و بوئین زهرا و حتی بخش‌هایی از قزوین این پدیده وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده جوی پایدار در منطقه خواهیم داشت که به تدریج از از شدت وزش باد کاسته شده و بنابراین دمای هوا افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس