Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:40:39 GMT

جاده یزدل به درم و طاهرآباد در آران‌وبیدگل مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۷۸۵۳

جاده یزدل به درم و طاهرآباد در آران‌وبیدگل مسدود شد

ابراهیم آقابیگی روز جمعه در این زمینه اظهارداشت: در پی بارش‌های رگباری باران و تگرگ در این شهرستان، بروز سیلاب در رودخانه‎ها و مسیل‌های فصلی را داشتیم و با توجه به رخداد پدیده شکافت زمین در محورهای مواصلاتی روستای یزدل به درم یزدل به طاهرآباد، این مسیرها تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با تاکید بر ماندن شهروندان در خانه در شرایط حساس کرونایی افزود: افرادی که نیازمند تردد اجباری در این نقاط هستند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آران‌وبیدگل با اشاره به تداوم بارندگی‌ در روزهای آینده تصریح کرد: اداره‌های عضو مدیریت بحران این شهرستان لازم است تا در کنار آمادگی نیرو و تجهیزات امدادی و خدماتی، تدابیر لازم در زمینه پیشگیری، کنترل و رویارویی با حوادث احتمالی از جمله آبگرفتگی معابر، سرمازدگی، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و شهری را در دستور کار قرار دهند.

وی تاکید کرد: مردم به ویژه در شهرستان آران‌وبیدگل با رعایت مسایل ایمنی، از تردد و توقف در حریم و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی مانند گازرگاه، سوک‌چم و حیدر به جد خودداری کنند.

روستای یزدل از توابع بخش مرکزی شهرستان آران‌وبیدگل است.

بنابر اعلام اداره هواشناسی، آران‌وبیدگل در ۴۸ ساعت گذشته شاهد بارش ۵۳ میلی‌متر باران بود.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران اصفهان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران اصفهان آران وبیدگل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش باران اصفهان آران وبیدگل آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم