Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی ناجی معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه سهم بهزیستی در پویش مقابله با بحران کرونا، حفظ و نگهداری فرزندان بهزیستی در خانه‌های کودک و نوجوان است، اظهار کرد: در ۳۹ خانه کودک و نوجوان بهزیستی ۵۰۰ مددجو زیر ۱۸سال با رعایت تمهیدات بهداشتی و تا زمان بهبود اوضاع بیماری کرونا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با کمک خیران مواد ضدعفونی و دیگر لوازم پیشگیری شامل ماسک و دستکش در اختیار این خانه‌ها قرار گرفته و به صورت هفتگی گندزدایی صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان، در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دائم کودکان و نوجوانان در این خانه‌ها گفت: برنامه‌های متنوعی شامل انوع بازی‌ها، مسابقات ادبی و جشنواره‌های الکترونیکی برای اوقات فراغت این افراد در نظر گرفته شده است.

ناجی افزود: در هر یک از این خانه‌ها ۱۰ تا ۱۵ کودک و نوجوان پسر و دختر نگهداری و با همکاری مراقبان توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه درباره مقابله با شیوع بیماری کرونا ارائه می‌شود.
او تصریح کرد: ازحدود ۱۰۸ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی استان ۲۹ هزار معلول جسمی حرکتی، ۲۴ هزار معلول ذهنی، ۱۲ هزار معلول اعصاب و روان، ۱۳ هزار معلول شنوایی، هفت هزار معلول بینایی و ۲۱ هزار نفر هم از سالمند هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اصفهان خانه کودک و نوجوان نگهداری مددجویان ویروس کرونا کودک و نوجوان هزار معلول خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری